سرپرست واحد قائم‌شهر: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر از قبل پیروزی انقلاب اسلامی بود

سرپرست واحد قائم شهر با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتن علم و دانش، انقلابی بودن، مسئولیت پذیری، ولایت پذیری و سعه صدر بالا را 5 ویژگی بارز آیت الله هاشمی دانست و گفت: هاشمی در تمامی این معیارها در اوج کامل بود که موجب جاودانه شدن وی شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکترسید حسین ابراهیمیان در نوزدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گزارشی از عملکرد واحد قائم‌شهر در6 ماه اخیر بیان کرد.

وی توسعه و گسترش طرحهای اقتصادی مجتع پژوهشی و کشاورزی که شامل افزایش سالن‌های پرورش بلدرچین، مرغ، گلخانه، استخرها و حوضچه‌های پرورش ماهی، مرکبات و شالیکاری را اولین اقدام این واحد عنوان کرد.

ابراهیمیان برگزاری سلسله نشست‌ها و جلسات با استانداری، مدیران کل، مسئولین شهرستانی و استانی و امضاء تفاهم نامه و قراردادهای منظم در ارتباط با دریافت پروژه‌های تحقیقاتی ،جذب دانشجو ،برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت و طرحهای اقتصادی دانش بنیان را از دیگر اقدامات این واحد بیان کرد.

توسعه و تجهیز آزمایشگاه و حرکت به سمت آزمایشگاه مرجع و درآمدزا، خریداری تجهیزات برای آماده‌سازی کتابخانه مرجع، چاپ 10 عنوان کتاب، برگزاری همایش‌های ملی و منطقه ای از دیگر فعالیتها واقدامات صورت گرفته واحد قائم‌شهر بود.

سرپرست واحد قائم‌شهر گفت: «برای صرفه جویی و مدیریت منابع مالی و کم کردن هزینه های واحد طرح تجمیع دانشکده‌ها، مرکز سما، گروه‌های آموزشی و تعدیل نیروهای شرکتی را انجام دادیم.»

ابراهیمیان دریافت مطالبات سالهای گذشته از صندوق مشترک، بنیاد شهید و دانشجویان، تصویب طرح جامع مرکز رشد، دریافت تسهیلات ویژه برای اساتید و کارکنان، توسعه و گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی و تلاش برای جذب حداکثری دانشجو و دریافت اسناد زمین‌های دانشگاه را از دیگر عملکرد واحد قائم‌شهر برشمرد.

وی تشییع و تدفین دو شهید گمنام واحد قائم شهر و کنگره بزرگ علامه شیخ طبرسی(ره) با احیا و آثار شرح و حال زندگی نامه وی را با همکاری ارگانها و نهادهای استان ،راه اندازی دفتر ستاد وحدت هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه را از فعالیت‌ها و طرح‌های مهم فرهنگی واحد قائم‌شهر معرفی کرد.

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور دکتر نیازآذری، دکتر صالحی و روسای واحدها و مراکز آموزشی استان مازندران در سالن اجتماعات واحد قائم‌شهر برگزار شد.

200

کد خبر: 724159

وب گردی

وب گردی