ایجاد فرصت‏ های مطالعاتی در زمینه های مختلف نشان دهنده توانایی‏ های دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت:تبادلات علمی با دانشگاه ‏های کشورهای مختلف ، تردد و تبادل استاد و دانشجو همچنین برگزاری کنفرانس‏ ها و سمینارهای علمی مشترک باعث معرفی معماری سنتی و اسلامی ایران در سطح جهانی خواهد شد و انتشار دستاوردهاو تبادلات علمی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی را دوچندان خواهد کرد.

دکتر محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در زمینه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی گفت: ارتباطات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با کشورهای مختلف از دید دیپلماسی عمومی به خصوص در زمینه دیپلماسی مبادله استاد و دانشجو بسیار مناسب است.

وی ادامه داد: برگزاری انواع نشست‏ های علمی باعث ایجاد فرصت‏ های مطالعاتی در زمینه های مختلف نشان دهنده توانایی‏ های دانشگاه آزاد اسلامی است و از این طریق می توان فرهنگ اصیل ایرانی را به سایر کشور ها شناساند و انجمن آسایهل زمینه فعالیت بیشتر در حوزه معرفی فرهنگی اصیل ایرانی را در راستای درخشش ایران اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: همچنین ریاست فعلی این انجمن بر عهده دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است و این مهم هم یک فرصت طلایی برای اثبات لیاقت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح جهانی است.

وی اضافه کرد: هر واحد دانشگاهی بر اساس جغرافیایی که در آن موجودیت دارد و دارای منظر و جلوه‏ای زیبایی است و از آثار بسیاری در حوزه معماری ایران اسلامی برخوردار است. دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با از این جاذبه های اقلیمی و گردشگری استفاده کند تا علاوه بر حوزه علمی و پژوهشی باعث درخشش هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اجتماعی و فرهنگی شود.

جعفری تاکید کرد: تبادلات علمی با دانشگاه ‏های کشورهای مختلف ، تردد و تبادل استاد و دانشجو همچنین برگزاری کنفرانس‏ ها و سمینارهای علمی مشترک باعث معرفی معماری سنتی و اسلامی ایران در سطح جهانی خواهد شد و انتشار دستاوردهای تبادلات علمی در حوزه های علمی و فرهنگی تاثیر این معرفی را دوچندان خواهد کرد.

701/700

کد خبر: 725078

وب گردی

وب گردی