رعایت نظم و انضباط و مقررات در دانشگاه ، به یک فرهنگ تبدیل شود

قلی پور رئیس واحد بابل گفت: جهان آفرینش  با همه بزرگی اش از نظم و انسجان خاصی برخوردار است رعایت قانون در دانشگاه باید خوب نهادینه شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن قلی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در جمع زنان فرهیخته دانشگاه اسلامی استان مازندران اخلاق نیکو و سعه صدر را مهمترین اصول زندگی انسان دانست و بیان کرد: برخوداری شما زنان فرهیخته از شرافت وانسانیت نقش بسزایی در تعلیم و تربیت خانواده و جامعه دارد،کلید خوشبختی خانواده در دست شما است.

رئیس واحد بابل ارزش و منزلت زنان را در نجابت و دین مداری دانست و اظهار داشت: نقش شما زنان فرهیخته در تعلیم فرهیختگان جامعه بسیار مهم ضروریست،نیمی از جمعیت مملکت زنان جامعه هستند فعالیت و تفکر وراهکارهای شما در جامعه تاثیر گذار خواهد بود.

قلی پور تأکید کرد:هیچ فرقی بین زن ومرد نیست و بانوانی که بر مبنی و معیار انسانی قدم بردارند قابل تقدیر وارزش هستند، مریم مقدس نمونه ای از زهد و تقوا وحضرت فاطمه زهرا(س) الگو و سرآمد زنان عالم است.

دکتر ام البنین زارع عضو هیأت علمی واحد بابل ومدرس کارگاه pms گفت: یکی از مشکلات زنان در سنین باروری،سندوم قبل از قاعدگی(pms) می باشد،که در انتهای هر تشکیل قاعدگی منجربه مشکلات جسمی و روانی و رفتاری در فرد می شودوموجب اختلال در زندگی فری و اجتماعی می شود.

مدرس بالینی واحد بابل افزود: موضوع دیگر یائسگی(منوپوز) است که درانتهای باروری زن به طور طبیعی اتفاق می افتد که ناشی از کاهش یا قطع استروژن است که موجب افزایش مواردی مانند بیماری های قلبی عروقی،پوکی استخوان وآتروفی سیستم تناسلی واداری می شود.

عضو هیأت علمی واحد بابل آموزش و داشتن اطلاعات درست را مهمترین شاخصه این دوران دانست و بیان کرد: باید اطلاعات وآموزش لازم در این زمینه را به زنان و دختران نوجوان داد تا بتوانند در سراسر زندگی خود افرادی توانمند و سرزنده بوده و از کیفیت بالای زندگی بر خوردار باشند و به مسئوولیت های زندگی پرداخته و از زندگی خود لذت ببرند.

200/202

کد خبر: 725817

وب گردی

وب گردی