45 رشته برای اجرای طرح اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شده است

جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان دیروز با حضور دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام محمود دعایی، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و اعضای دیگر این هیات برگزار شد.

به گرازش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سیدطه هاشمی در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان درباره طرح‌های بنیادی مطالعات فرهنگی گفت:‌ ما در استان‌ها طرح‌هایی نظیر اخلاق حرفه‌ای، طرح علم در محضر قرآن، مفاخر و مشاهیر، سبک زندگی و توسعه زبان فارسی را در دستور کار داریم. در زمینه اجرای طرح اخلاق حرفه‌ای 45 رشته شناسایی شده است و استان کرمان نیز ماموریت‌هایی در این زمینه دارد. پیش از این عمدتا اخلاق حرفه‌ای از طریق اعضای هیات علمی به دانشجویان منتقل می‌شد ولی ما اعتقاد داریم که باید کارهای جدی در این زمینه انجام شود.

او درباره طرح‌های ماندگار فرهنگی گفت: تصمیم داریم از مناسبت‌محوری خارج شویم و کارهای ساختاری انجام دهیم. جشنواره باستانی پاریزی و کنگره خواجوی کرمانی از جمله طرح‌های ماندگاری است که در استان کرمان دنبال می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از برگزاری جشنواره هنری در استان کرمان خبر داد که حدود 9 هزار اثر هنری از سوی دانشجویان غیر از رشته‌های هنری ارائه شده است.

او افزود: از طریق دانشگاه آزاد اسلامی هنرمندان و چهره‌های مختلف علمی، ورزشی و سیاسی به کشور معرفی شده‌اند. ظرفیت‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی هنوز به طور کامل معرفی نشده است و تصمیم داریم در همه زمینه‌ها به صورت فعالانه عمل کنیم.

204/200

کد خبر: 726404

وب گردی

وب گردی