همایش  نقش و تاثیرگذاری آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر

واحد ساری در نظر دارد به مناسبت دهه فجر دیداری را با خانواده های جانبازان و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم داشته باشد.

وحید فلاح، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های آینده بخش فرهنگی واحد ساری گفت: این واحد چند برنامه فرهنگی را به صورت کوتاه لحاظ کرده است. یکی از این برنامه ها که در اسفند ماه انجام می شود موضوع راهیان نور است که برای اساتید، دانشجویان و کامندان در نظر گرفته شده است، البته در سال گذشته 120 نفر از دانشجویان به راهیان نور رفته اند اما با استقبالی که از اساتید و کارکنان شده امسال تصمیم گرفتیم تا اساتید و کارمندانمان را نیز به این اردو ببریم.

او گفت: دومین کاری که در بخش فرهنگی در دستور کار خود قرار داده ایم مسائل و مشکلات فرهنگی مربوط به اساتید و کارکنان است، در همین راستا نشستی را با کارکنان و اساتید برگزار خواهیم کرد تا مسائل فرهنگی را در آن بررسی کنیم تا به حل این مسائل نیز کمک کنیم. برنامه بعدی ما تشکیل کارگاه هایی است که قسمتی از آنها در بخش نامه سازمان مرکزی آمده است و بخش دیگری را بر حسب موقعیت و شرایط برای دانشجویان لحاظ می کنیم. بطور مثال کارگاه مهارت های زندگی برای کارکنان داریم که اواخر همین ماه شروع به فعالیت می کند.

وی افزود: یکی دیگر از کارگاه هایی که ما در سال گذشته برای فعالیت آن اقدام کردیم کارگاه نقش فضای مجازی در ارتباط با جوانان است که همان طور که میدانید معایب و مزایایی را دارد. در همین راستا سال گذشته واحد ساری یکی از متخصصان مسائل روز را برای کارمندان و خانواده هایشان دعوت کرد تا در این رابطه همایشی را داشته باشیم. کارگاه دیگری برای مدیران مسئول نشریات دانشجویی و همینطور سردبیران ما برای افزایش سطح دانش و آگاهی برگزار می شود اما به دلیل این که سر دبیران و فعالان نشریات ما دانشجو هستند و تغییر می کنند واحد ساری همه ساله این کارگاه را برگزار می کند.

فلاح ادامه داد: این واحد مسابقات کتابخوانی را ویژه کارکنان و اساتید در ارتباط با انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد که در همین راستا کتاب شهید مطهری کتاب مناسبی برای این منظور است. همچنین در این واحد همه ساله جشن فارغ التحصیلی برگزار می شود اما سال گذشته و امسال ما این کار را به خود دانشگاه واگذار کردیم به این دلیل که دانشگاه آزاد از نظر مالی و فضا کمک می کند. این جشن برای رشته های علوم پزشکی و رشته پرستاری در اواخر همین ماه برگزار می شود.

وی در پایان اظهار کرد: واحد ساری در نظر دارد به مناسبت دهه فجر دیداری را با خانواده های جانبازان و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم انجام دهد. این موضوع علاوه بر این که در برنامه های سه گانه آمده است در عین حال جزو بخش نامه سازمان مرکزی نیز بوده است که ما به این عزیزان توجه کنیم. ما همایشی با رویکرد نقش و تاثیرگذاری آیت الله هاشمی در انقلاب اسلامی را به مناسبت دهه فجر در واحد ساری برگزار خواهیم کرد.

504500

کد خبر: 726650

وب گردی

وب گردی