حجت الله ایوبی: هنوز اتفاقی برای «کاناپه» نیفتاده است

حجت الله ایوبی گفت: «کاناپه» وارد جشنواره نشده است و هنوز اتفاقی برای آن نیفتاده است بعدا مراحلی را طی می کند به نظرم رسیدن به امر «کاناپه» وقتش در جشنواره نیست.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الله ایوبی، رئیس سازیمان سینمایی، امروز به تماشای فیلم «شماره 17 سهیلا» نشست و در نشست نقد و برسی این فیلم حضور پیدا کرد.او پس از حضور در این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حجت الله ایوبی با اشاره به مساله ممیزی در فیلم ها و همکاری فیلمسازان در این زمینه گفت: فیلمسازان بنا بر همکاری دارند و دوست دارند فیلم هایی بسازند که دیده شود، علاقمند هستند همه ضوابط و چهارچوب ها را رعایت کنند خودشان این مساله را رعایت می کنند.

او درباره تصمیم اصغر فرهادی برای تحریم مراسم اسکار، اظهار داشت: کاری که ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی انجام دادند قابل ستایش است و در همه جای دنیا هم ستایش شده است ما هم به عنوان ایرانی افتخار می کنیم.

وی افزود: همراهی مردم با این دو نفر بالاترین همکاری با آنها است رو این دو هنرمند انتظار همراهی دیگری را از ما ندارند.

ایوبی درباره حمایت از جوانان فیلمساز گفت: این برنامه ما از همان ابتدا بود و من معتقدم راه هنوز بر جوان ها باز نشده است و کارهای نا تمام فراوانی وجود دارد.رئیس سازمان سینمایی با اشاره به سینماگران پیشکسوت، گفت: ما هرگز پیشکسوتان را فراموش نمی کنیم آنها جایگاه خود را در سینما همیشه دارند.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به ایسکانیوز، درباره اینکه آیا «کاناپه» ساخته کیانوش عیاری در جشنواره اکران محدود خواهد داشت، گفت: این فیلم وارد جشنواره نشده است و هنوز اتفاقی برای آن نیفتاده است بعدا مراحلی را طی می کند به نظرم رسیدن به امر «کاناپه» وقتش در جشنواره نیست.

او ادامه داد: هنوز اقدامی برای برطرف کردن مشکلات این فیلم صورت نگرفته است چون درگیر جشنواره هستیم.
501500

کد خبر: 727432

وب گردی

وب گردی