سیل جنوب سیستان و بلوچستان 9 مصدوم بر جای گذاشت/10 محور مسدود است

سرپرست اورژانس کشور به تشریح آخرین وضعیت مصدومان سیل جنوب سیستان و بلوچستان و حادثه واژگونی مینی بوس پرداخت.

دکتر پیر حسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان سیل استان سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه تا کنون 9 مصدوم داشته است که 2 مصدوم در اثر ریزش آوار در شهر ایرانشهر به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شدند.

وی ادامه داد: 4 مصدوم در اثر سقوط سواری تویوتا در رودخانه دلگان که پس از نجات به صورت سرپایی درمان شده و 3 خانم باردار از دلگان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سرپرست اورژانس کشور گفت: 10 محور در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه ها و مسیل ها مسدود اسن که این محور ها شامل دلگان - جلگه,بزمان و بلعکس,دلگان به ایرانشهر و بلعکس -ذهکلوت ,کنارک-جاسک,ایرانشهر-مهرستان,جلگه به چاه اسحاق,فنوج به رمشک ,نیکشهر به بنت ,چاهان -زرآباد , خیرآباد و ابتر هستند.

وی در ادامه از واژگونی مینی بوس در استان خراسان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 7:00 در کیلومتر 20 نیشابور - سبزوار به وقوع پیوست. در اثر این حادثه 2 پایگاه زمینی در فواصل 20 – 23 کیلومتری به محل فراخوانده شدند.

کولیوند افزود: نخستین آمبولانس 11 دقیقه پس از اعلام حادثه به محل حادثه رسید ،به طور کلی این حادثه 11 مصدوم بر جای گذاشت که 4 مصدوم به بیمارستان حکیم و 7 مصدوم به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال داده شده اند .

وی با اشاره به وضعیت مصدومان این حادثه گفت: کلیه مصدمان مرد و کمترین آن ها در رده سنی 26 ساله و بالاترین سن در میان آن ها 40 ساله است . در این حادثه 5 مصدوم به دلیل تروما به سر و صورت و 6 مصدوم تروما به سایر اندام ها به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه کلیه مصدومان در بخش اورژانس بیمارستان های فوق با حال عمومی خوب تحت درمان هستند.

701

کد خبر: 728636

وب گردی

وب گردی