همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای هیأت رئیسه و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری که یکشنبه هفدهم بهمن جاری با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، دانشگاهیان واحدهای استان تهران با اهدای تاج گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

در حاشیه این برنامه واحدهای، دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی و روابط عمومی این واحدهای ، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) کردند.

در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دکتر نقی شجاع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونان واحد، استادان، کارکنان، دانشجویان، اعضای کانون ها، تشکل ها و انجمن های دانشجویی، اعضای تیم های ورزشی و اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه های پاک آن یار سفر کرده تأکید کردند.

جمعی از دانشگاهیان این واحد با حضور در مزار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس هم با ادای احترام به روح مطهر شهدا، بار دیگر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمانهای امام و شهدا را گرامی داشتند.

اکران فیلم با موضوعات انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، نمایشگاه روزنامه های اوایل انقلاب، نمایشگاه عکس و پوستر از روزشمار انقلاب، تهیه محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، شرکت در مراسم میثاق با امام (ره)، سخنرانی با محوریت شاخص های دانشجوی انقلابی، مسابقه عکس، نقاشی و مقاله نویسی، تریبون آزاد دانشجویی و ... از مهمترین برنامه های این واحد دانشگاهی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال ایسکانیوز در تلگرام https://t.me/iscanews همراه شوید.

200

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 729696

وب گردی

وب گردی