دستیار هوشمند Bixby سامسونگ از هشت زبان مختلف پشتیبانی می کند

همان طور که می دانید موبایل پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S8 به دستیار هوشمند اختصاصی به نام بیکسبی (Bixbyy) مجهز شده و اخبار و شایعات اخیر نشان  می دهند این سامانه عملکرد به مراتب قوی تری نسبت به رقبایش دارد، چون به صورت کاملاً یکپارچه با سیستم عمل می کند.

به گزارش ایسکانیوز، دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ در زمان عرضه از 7 الی 88 زبان مختلف پشتیبانی خواهد کرد، که حتی از دستیار Google Assistant نیز بیشتر است.

در حال حاضر دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل با زبان های انگلیسی، آلمانی، برزیلی، پرتغالی و هندی سازگاری دارد، اما بیکسبی سامسونگ هشت زبان مختلف از جمله انگلیسی، کره ای و چینی را پشتیبانی می نماید.

منابع آگاه می گویند غول تکنولوژی کره برای جلب مخاطبین بیشتر و فروش بالاتر گلکسی S8 سرمایه گذاری قابل توجهی را روی دستیار هوش مصنوعی خود انجام داده و به احتمال زیاد در صورت موفقیت این تجربه، بیکسبی به دیگر محصولات این کمپانی از جمله تلویزیون های هوشمند، لوازم خانگی و غیره نیز راه خواهد یافت.

بنابراین با توجه به توسعه روزافزون سامانه های هوش مصنوعی و دستیارهای صوتی از سوی کمپانی های مختلف، بیکسبی نیز اکوسیستم گسترده سامسونگ را در اختیار خواهد گرفت و به عنوان رقیب شایسته ای برای آمازون، گوگل و اپل مطرح خواهد شد.

گفتنیست در گزارش امروز باز هم بر رونمایی از گلکسی S8 در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین 13966) در شهر نیویورک تأکید شده و تاریخ عرضه این موبایل پرچمدار در کره جنوبی و برخی بازارهای منتخب نیز 20 آوریل (31 فروردین ماه) عنوان گشته.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 730467

وب گردی

وب گردی