کسبه پلاسکو در مجتمع نور مستقر شدند/آغاز فعالیت از هفته آینده

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه امروز کار واگذاری واحدهای مجتمع نور به کسبه پلاسکو به اتمام می‌رسد، گفت: از هفته آینده این واحدها کار خود را دوباره آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز؛ علی فاضلی با اشاره به آخرین وضعیت اسکان کسبه پلاسکو گفت: روز گذشته واگذاری واحدها در مجتمع نور تهران انجام گرفت و من فکر می‌کنم که به احتمال زیاد امروز تمام واگذاری‌ها به اتمام می‌رسد و پس از آن، این واحدها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات برای کسبه پلاسکو در حال انجام است، اظهار داشت: از هفته آینده شاهد شروع به کار مجدد این بنگاه‌ها هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر کارها پیش برود.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بر اساس مصوبه و صورتجلسه کارگروه دولت، بنیاد مستضعفان و اتاق اصناف، ۶۰۰ واحد صنفی پلاسکو به این مجتمع منتقل می‌شوند، گفت: اگر واحدهای دیگری هم بنابر اعلام سازمان نظام مهندسی امکان بازسازی نداشته باشند، برای آنها فضای دیگری را هم در نظر می‌گیریم.

فاضلی ادامه داد: حدود ۲۰۰ واحد در امتداد پلاسکو قرار داشت که آنها هم آسیب دیده اند و امکان بازسازی آنها نیست؛ بنابراین در انتظار نظر سازمان نظام مهندسی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ واحد صنفی در پلاسکو وجود داشت، گفت: این ۶۰۰ واحد در مجتمع نور تهران مستقر می‌شوند و برای مابقی واحدها در صورت امکان برنامه دیگری را اجرایی خواهیم کرد، اما تاکنون گزارشی از وضعیت سایر واحدها نداشتیم.

منبع: مهر

دریافت کننده: نازنین میرزایی انتشاردهنده:پوریا پورعرب

402/601

کد خبر: 730573

وب گردی

وب گردی