دکتر میرزاده: همه آمده ایم تا بگوییم پای انقلاب ایستاده ایم/ در چهل سال گذشته همه روسای جمهور امریکا مقهور اراده مردم ایران شده اند/ مردم ایران مجاهدت های آیت الله هاشمی(ره) را فراموش نخواهند کرد

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی درباره حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت:  امروز روزی از روزهای بزرگ خداست روزی که می توانیم آن را جشن استقلال ملت ایران بدانیم روزی که باعث عزت سیاسی ایران شد و سالروز ورود کشور ما به حکومت نور الهی است. او ادامه داد حضرت امام خمینی (ره) و یارانشان مانند مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) یک نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی را از این روز پایه گذاری کردند. در حقیقت مردم با حضورشان می خواهند بگویند ما پای انقلاب ایستاده ایم و این ایستادگی بسیار معنی دارد.

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه ازاد اسلامی که به همراه معاونین خود و اعضای هیات رئیسه دانشگاه در مراسم راهپیمایی سالگرد انقلاب شرکت کرده بود در گفت و گو با ایسکانیوز درباره حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت: امروز روزی از روزهای بزرگ خداست روزی که می توانیم آن را جشن استقلال ملت ایران بدانیم روزی که باعث عزت سیاسی ایران شد و سالروز ورود کشور ما به حکومت نور الهی است. او ادامه داد حضرت امام خمینی (ره) و یارانشان مانند مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) یک نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی را از این روز پایه گذاری کردند. در حقیقت مردم با حضورشان می خواهند بگویند ما پای انقلاب ایستاده ایم و این ایستادگی بسیار معنی دارد.
وی افزود: امروز روز شکر دستاورد های انقلاب هم هست و هرچند که هنوز نارسایی ها و کمبودهایی داریم اما به مصداق آیه فذکر هم بایام الله ان فی ذلک لآیات لکل صبار شکور، با این شکرگذاری صبری را پیشه می کنیم تا بتوانیم کشور خودمان را بسازیم. وی گفت: امروز ایران بر خلاف پیش از انقلاب یک کشور شبه مستعمره و وابسته نیست بلکه کشور مستقلی است که مورد احترام جهانیان است و این یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
دکتر میرزاده با بیان اینکه تهدید ها و توطئه ها اراده مردم ایران را در مسیر عزت و پیشرفت راسخ تر می کند گفت: در حدود ۴۰ سال گذشته همه روسای جمهور امریکا مقهور اراده مردم ایران شده اند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث عزت ملت ایران شده است اضافه کرد: به همین دلیل امروز بنده همراه با هیئت رئیسه ی دانشگاه آزاد اسلامی برای بزرگداشت این روز و برای ادای احترام به بنیانگذار انقلاب اسلامی و برای احترام به شهدای انقلاب اسلامی وظیفه ملی و اسلامی خود می دانستیم که همراه با مردم باشیم و ما هم پیاممان این است که پای انقلاب ایستادیم.
وی عزت علمی ایران را یکی دیگر از دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز ایران در عرصه تولید علم در جهان یک کشور مطرح و تاثیر گذار است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ی فقدان آیت الله هاشمی در ایام پیروزی انقلاب گفت: آیت الله هاشمی یکی از استوانه های انقلاب اسلامی بوده و در ٣٧ سال گذشته همیشه در این روز ملی با ایرانیان همراه بودند و در راهپیمایی ها شرکت می کردند و امروز جایشان بسیار خالی است. وی به یک عمر مبارزه آیت الله هاشمی برای اعتلای نام ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران هرگز فداکاری ها، مجاهدت ها و تدابیر ایشان پیش و پس از انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند کرد.
دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، حجت الاسلام علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، دکتر مرتضی احسانی معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد، دکتر سید علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد، دکتر زرهانی رئیس سازمان سما، دکتر محمد دادگان معاونت ورزش، دکتر مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد، دکتر صفریان مدیر کل اداره بازرسی دانشگاه آزاد، دکتر فرید ذاکر مشاور احرایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این راهپیمایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی می کردند.

دکتر میرزاده در پیامی از دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی دعوت کرده بود.

200

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731098

وب گردی

وب گردی