مظفر: حق فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی  قهرمانی است/ اتفاقات لیگ به ضررمان شد

سرمربی تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد روز شنبه توانمندی شاگردانش را ستود و گفت: همه اتفاقات لیگ در فصل جاری لیگ برتر فوتسال زنان ایران به ضرر دانشگاه آزاد بوده است

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد که در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال زنان در جایگاه دوم قرار دارد، روز گذشته در هفته بیستم لیگ در یک بازی کاملا یک طرفه مقابل تیم صدرنشین «ملی حفاری اهواز» با نتیجه شگفت انگیز 10 بر یک پیروز شد.
در پایان هفته بیستم تیم ملی حفاری اهواز با 51 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم دانشگاه آزاد با 47 امتیاز در رده دوم ایستاده است.
«شهرزاد مظفر» در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: بازیکنان تمام توانشان را در زمین گذاشتند تا به حقشان برسند و توانستیم با عملکرد خوب تیم صدرجدول را شکست دهیموالبته اتفاقاتی که در لیگ ف.تسال رخ داد به ضرر دانشگاه آزاد تمام شد.

وی افزود: نمی دانم چرا تیم چهارم جدول از سفر به اهواز بازماند و به مصاف حفاری نرفت و واقعا لیگ ما بی نظم است و باید نظارت بیشتری روی تیم ها شود.
سرمربی تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد گفت:تیم با شکست حفاری نشن داد که حقش قهرمانی است و داوری ها اجازه نداد که در جایگاه واقعی مان باشیم و با این حال دست از تلاش برنمی داریم و منتظر می مانیم.

601

خبرنگار و انتشاردهنده: پوریا پورعرب

کد خبر: 731527

وب گردی

وب گردی