استمرار مدیریت دکتر میرزاده تصمیم هوشمندانه ای است/در انتظار موفقیت های هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی هستیم

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی گفت : کارنامه فعالیت های دکتر میرزاده در طول این سال ها خالی از نکات منفی بوده و به همین خاطر امید می رود با استمرار مدیریتشان به عنوان رییس عالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهد موفقیت های هرچه بیشتر این مجموعه علمی باشیم.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره استمرار مدیریت دکتر حمید میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر میرزاده در طول سال های مدیریتشان خدمات ارزنده و قابل توجهی را در زمینه توسعه علمی کشور انجام داده و قطعا تلاش ایشان در رسیدن به جایگاه درخشان امروز دانشگاه آزاد اسلامی غیر قابل انکار است.

وی افزود:کارنامه فعالیت های دکتر میرزاده در طول این سال ها خالی از نکات منفی بوده و به همین خاطر امید می رود با استمرار مدیریتشان به عنوان رییس عالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهد موفقیت های هرچه بیشتر این مجموعه علمی باشیم.

وی با بیان این نکته که تصمیم دکتر ولایتی در خصوص استمرار مدیریت دکتر میرزاده هوشمندانه بود ادامه داد: با توجه به سابقه مدیریت دکتر ولایتی این تصمیم هوشمندانه از وی انتظار می رفت. همچنین نکات مثبت و کارنامه درخشان فعالیت های دکتر میرزاده و تصمیم مبنی بر استمرار مدیریت او هوشمندانه بوده و انتظارات را برآورده می سازد.

نماینده مردم رشت در خصوص انتصاب دکتر ولایتی به عنوان هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: انتصاب دکتر ولایتی به عنوان هیات موسس دانشگاه آزاد بر اساس حکم رهبری بوده و پیروی از تمامی دستورات رهبر معظم انقلاب بر همگان لازمالاجراست.

وی تاکید کرد: هیچ یک از انتخاب ها و یا انتصابات رهبری بر اساس یک دستور آنی صادر نمی شود و در پشت تمام آن ها بررسی های فراوانی انجام شده و به طور کلی مصلحت کشور در نظر گرفته می شود که خوشبختانه با انتصاب دکتر ولایتی جمع کثیری از دانشگاهیان نیز از این انتخاب استقبال کردند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 732224

وب گردی

وب گردی