میرزایی: مضمون استفساریه مجلس از قانون انتخابات تاثیری در وضعیت منتخب مردم اصفهان ندارد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی معتقد است، مضمون استفساریه مجلس از قانون انتخابات به این ترتیب نیست که منجر به بازگشت نماینده اصفهان به مجلس دهم شود.

به گزارش ایسکانیوز، جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص استفساریه قانون انتخابات که این هفته در شورای نگهبان بررسی می‌شود، اظهار داشت: این موضوع حداقل به این دوره از مجلس شورای اسلامی نمی‌رسد، زیرا اگر این مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود، بعید می‌دانم که در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مضمون استفساریه مجلس از قانون انتخابات به این ترتیب نیست که منجر به بازگشت، نماینده اصفهان به مجلس دهم شود و تغییری را در وضعیت موجود شاهد نخواهیم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی، ادامه داد: همه جریان‌ها کمک کنند و اراده ای وجود داشته باشد که من هنوز این اراده را نمی‌بینم.

میرزایی با اشاره به اینکه شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی در سیاست‌های کلی انتخابات آمده است، متذکر شد: لازمه اجرائی شدن این موضوع آن است که آئین نامه‌هایی تهیه شود تا شاخص‌های لازم مشخص گردد.

وی افزود: قرار بود که بر روی سیاست‌های کلی انتخابات کار شود ولی مجلس با بررسی لایحه برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال ۹۶ مواجه شد که فرصت نشد تا راهکارهای اجرایی آن را با همکاری دولت تهیه کنیم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می‌توان به سیاست‌های کلی انتخابات پرداخت و قطعا این موضوعات به انتخابات سال ۹۶ نمی‌رسد.

دریافت کننده: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 732289

وب گردی

وب گردی