برگزاری نشست معرفتی حلقه صالحین  با موضوع  بصیرت در سیره فاطمی(س) در واحد رودهن

فرمانده پایگاه بسیج امام حسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از برگزاری نشست معرفتی حلقه صالحین با موضوع بصیرت در سیره فاطمی(س) خبر داد.

سید ابوالقاسم هاشمی در گفتگو با ایسکانیوز از برگزاری نشست معرفتی حلقه صالحین در واحد رودهن خبر داد و گفت: این نشست با موضوع بصیرت در سیره فاطمی(س) در ساعت 7.30 فردا در مسجد پیامبر اعظم(ص) در واحد رودهن برگزار می شود.

وی ادامه داد: سخنران این برنامه امام جمعه سابق دماوند، حجت الاسلام و المسلمین علاالدینی استاد حوزه و دانشگاه است که در زمینه مباحق معرفتی حضرت فاطمه زهرا(س)سخنرانی می کنند.

فرمانده پایگاه بسیج امام حسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: برگزاری چنین مراسمی معمولا با استقبال دانشجویان و کارکنان مواجه می شود با توجه به اینکه ما در ایام فاطمیه قرار داریم در نظر گرفتیم چنین نشستی برگزار شود تا کارکنان و اساتید در زمینه مباحث معرفتی حضرت فاطمه زهرا(س) تامل و تفکر بیشتری کنند.

وی اضافه کرد: محوریت اصلی این برنامه بصیرت در سیره حضرت فاطمه(س) است و با توجه به اینکه فضای جامعه به سوی فضای سیاسی برای انتخابات پیش می رود احساس کردیم یکی از مباحثی که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری است، زمینه بصیرت و بصیرت افزایی در حوزه های مختلف است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم و یکی از زمینه های شهادت حضرت زهرا(س) دفاع از حریم ولایت در راستای بصیرت افزایی برای امت زمان خود بوده است که امیدواریم با استقبال همیشگی دانشجویان،کارکنان و اساتید مواجه شود.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/منتشر کننده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 732586

وب گردی

وب گردی