کسب عنوان برترین تیم فنی توسط تیم رباتیک واحد تهران شمال

تیم رباتیک دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال که با نام شهید آتشنشان امیر حسین داداشی (دانشجوی این واحد) در دوازدهمین دوره مسابقات رباتیک بین المللی روبونیت دانشگاه فنی نوشیروان بابل شرکت کرده بود، موفق به کسب عنوان برترین تیم فنی در این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایسکانیوز، این تیم مرکب از 11 نفر از دانشجویان واحد با 4 ربات از انواع آتشنشان، مسیریاب، رالی و جنگجو تحت مدیریت دکتر سیف ا... غلام پور و با حمایت باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد تهران شمال در حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد برای نخستین بار در این مسابقات شرکت نمود و به عنوان برترین تیم فنی شناخته شد.

دکتر امیرعبداله مهرداد شریف معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شمال با ابراز تبریک به تیم روباتیک واحد و مدیریت آن اعلام کرد: که این معاونت از همه تیم‌هایی که دارای پتانسیل علمی و فنی برای ورود به مسابقات علمی باشند بر اساس مقررات دانشگاه حمایت می‌کند و حمایت از تیم رباتیک در مسابقات بعدی ادامه خواهد داشت. زیرا این مسابقات تمرینی در جهت تبدیل علم به عمل است که طی آن دانشجویان اصول علمی را تجربه کرده و می‌توانند در آینده حاصل این تجربیات را در بخش‌های کاربردی و صنعتی جامعه توسعه دهند. وی ابراز امیدواری کرد که انواع دیگر این ربات‌ها نیز در آینده وارد میدان عمل شوند.

اعضای تیم رباتیک واحد تهران شمال، شامل دانشجویان محمد صادق اسماعیلی، جلیل ایلکا، رامان رفعت نژاد، حسین فخار، حامد آقایی، مائده مظفری، مونا رهنما، ساجده نصیری، زهرا آقاجان زاده و علی وجدانی می‌باشند.

گفتنی است امیر حسین داداشی، آتش نشان شجاع و فداکار، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت سوانح طبیعی بود که در حادثه ساختمان پلاسکو در حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733379

وب گردی

وب گردی