سلطانی‌فر: مصوبات مجلس نویدبخش آینده‌ای روشن برای ورزش است

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تاکیدات مقام معظم رهبری ضرورت ورزش همگانی را یادآوری می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در همایش بین‌المللی ورزش همگانی اظهار داشت: از تاکیدات مقام معظم رهبری این است که نیروی انسانی سالم نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد و همین ضرورت ورزش همگانی را یادآوری می کند.

وی افزود: لازم است در کشورمان با برنامه ریزی شاهد حضور بیشتر خانواده ها در ورزش همگانی باشیم. به دلیل درگیری در زندگی شهری خیلی از خانواده های ایرانی دچار کم تحرکی هستند. با تلاشی که از شروع کار دولت تدبیر و امید انجام شده است مشارکت مردم در ورزش همگانی دو برابر شده است ولی همچنان با استانداردهای بین المللی فاصله داریم و لازم است تلاش های بیشتری انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص موصبات مجلس، خاطرنشان کرد: مصوبات امیدبخش مجلس شورای اسلامی در خصوص ورزش نویدبخش آینده ای روشن برای ورزش قهرمانی و همگانی است. برجام باعث تعامل بیشتر جامعه ورزش با مجامع بین المللی و فدراسیون های جهانی می شود و این از عزم دولت برای گسترش ورزش خبر می دهد.

سلطانی فر در پایان گفت: به منظور افزایش سلامت مردم و کاهش هزینه های درمان به طور جدی پیگیر اجرایی کردن تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان با وزارت بهداشت و درمان هستیم.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 733859

وب گردی

وب گردی