امینی: طرح اقتصاد دانش بنیان در سطح جامعه بسیار تاثیر گذار بود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان عنوان کرد: طرح اقتصاد دانش بنیان در سطح جامعه بسیار تاثیر گذار بود.

علیرضا امینی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اقتصاد دانش بنیان گفت: برخی افراد فکر و نظری داشتند که در صدد اجرایی کردن آن بودند، با توجه به اینکه این اقدام با جایگاه خاصی در این زمینه همراه نبود اما طرح اقتصاد دانش بنیان در سطح جامعه بسیار تاثیر گذار بود.

وی با اشاره به مطرح شدن اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: طی سال های گذشته و در دوران ریاست دکتر جاسبی مذاکرات زیادی در راستای متصل کردن دانشگاه آزاد اسلامی و اقتصاد دانش بنیان مطرح شد، زیرا در صورت عدم چنین اقدامی با مشکلات زیادی در این زمینه همراه می شدیم و لازم به ذکر است که ظرفیت های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان با تاکید بر پیچیدگی های موجود در شرکت های دانش بنیان گفت: با توجه به اینکه عبور از مشکلات موجود بسیار دشوار است اما در صورت رخ دادن چنین اتفاقی با عملکرد مثبت در این زمینه روبرو خواهیم شد و امیدوار هستیم که روزی اقدامات تشریفاتی برای شرکت ها دانش بنیان آسان تر از وضعیت کنونی شود تا از این طریق شاهد دستاوردهای بیشتری از دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

وی در خصوص آینده فعالیت های اقتصادی دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه اقدامات اقتصادی با آسیب های زیادی همراه می شود اما به طور قطع در صورتی که نظارت های لازم بر اقتصاد دانش بنیان اعمال شود این امر با آینده درخشانی همراه خواهد بود.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم تا دانشگاه آزاد اسلامی به سمت کسب درآمدهای غیرشهریه ای برود و نوعی حمایت های مالی و اقتصادی را برای دانشجویان فراهم کند.

خبرنگار: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده: سید جواد بشیری

401/100

کد خبر: 734745

وب گردی

وب گردی