محمود صادقی: طرح " گفتگوی ملی در پارلمان " کلید خورد

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه بنا داریم تا تمامی اختلافات میان جریان های سیاسی کشور با مذاکرات و هم فکری خاتمه یابد گفت: در این راستا طرح گفتگوی ملی در پارلمان کلید خورد.

محمود صادقی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به اینکه ما بر آن هستیم تا بسترهای اختلافات میان جریان های سیاسی کاهش پیدا کند گفت: در این راستا در فراکسیون امید طرحی با عنوان" گفتگوی ملی در پارلمان" مطرح شد که در جلسه ای که در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان برگزار شد، این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و این طرح از تمام ابعاد مورد پایش واقع شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حل اختلافات را ابتدا باید از سطوح بدنه جریانات سیاسی ترمیم کنیم خاطر نشان کرد: اهداف این طرح بر این مبناست که تمامی احزاب،جناح ها و گرایش های سیاسی چه جبهه اصلاحات و چه جبهه اصول گرا را فراخوان کنیم تا زمینه حل و فصل اختلافات میسر شود.

گفتنی است محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از رسانه‌ ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولان راه حل آن را منوط به فراهم شدن زمینه گفتگو میان مسئولان و جریانات سیاسی عنوان کرد و گفت: وقتی می‌توان برخی مسائل و اختلاف نظرها را در داخل یک جلسه حل کرد چرا باید آنها را رسانه‌ای کنیم؟ مبنای ما این است که حتی الامکان این مسائل رسانه‌ای نشود.

وی عنوان کرد: ما طرح گفت‌وگوی ملی را در پارلمان دنبال می‌کنیم و در همین راستا کارگروهی برای تعامل با فراکسیون‌های دیگر تشکیل شده است

خبرنگار:علی درخشان/انتشار دهنده:فاطمه سرلک

کد خبر: 734809

وب گردی

وب گردی