میرزاده: تجلیل از ورزشکاران نمونه وظیفه ماست/ هدف دانشگاه آزاد اسلامی سالم سازی در جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما همیشه از قهرمانان ورزشی مان که وابسته به دانشگاه آزاد هستند تجلیل می کنیم، این کار به نوعی وظیفه ماست.

حمید میرزاده در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد به ایسکانیوز گفت : دانشجویان به طور اعم سرمایه های اصلی این دانشگاه و کشور هستند. به خصوص این عزیزان ورزشکاری که با پیروزی های اخیر خودشان باعث افزایش غرور ملی شده اند.
ما خیلی خوش حالیم که دانشجویان عزیز ما در همه رشته ها موفق هستند، مخصوصا تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی هر 14 نفرشان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ورزشی یک برنامه مدون ده ساله است؛ هدف ما افزایش جمعیت دانشجویان در در صحنه های ورزشی در کنار صحنه های علمی است. در حال حاضر 250 هزار نفر از دانشجویان عزیز ما در رشته های مختلف ورزشی هستند که در برنامه پنج ساله دانشگاه این عدد را به 500 هزار نفر می رساند. ما 20 رشته ورزشی برای آقایان و بانوان داریم که خوشبختانه در این 20 رشته در 12 رشته اول، 6 رشته دوم ما بقی سوم شده ایم. به همین خاطر باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد در کشور رتبه بالایی دارد که این مورد به خاطر حضور محمد دادگان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص فضاهای ورزشی افزود: الان حدود 800 هزار متر مربع فضای ورزشی اختصاصی داریم که به زودی 60هزار متر مربع دیگر به آن اضافه خواهد شد؛ فضاهای ورزشی مان را داریم افزایش می دهیم ا این سالن ها در همه رشته ها در اختیار جوان ها از جمله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

میرزاده در پاسخ به خبرنگار ایسکانیوز در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد عنوان کرد: ما همیشه از قهرمانان ورزشی مان که وابسته به دانشگاه آزاد هستند تجلیل می کنیم، این کار به نوعی وظیفه مان است که به ورزشکاران مان انگیزه دهیم تا بهتر ظاهر شوند. سالم سازی در جامعه یکی از اصلی ترین اولویت های ماست.

خبرنگار: صدف خالقی پوریا پورعرب- انتشار دهنده: پورعرب

602/601

کد خبر: 735578

وب گردی

وب گردی