یزدانی: دانشگاه آزاد اسلامی مراسم خوبی برگزار کرده بود/ در مسابقات آینده اشتباهاتم را جبران می کنم

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسولان دانشگاه آزاد اسلامی مراسم خوب و با شکوهی را برگزار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان کشتی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: کشتی ورزشی انفرادی است و برد و باخت در آن وجود دارد اما اطمینان داشته باشید که در رقابت های آینده این شکست را جبران می کنم و خودم را نشان می دهم.


وی افزود: به هیچ وجه نمی خواهم شکست برابر حریف آمریکایی را توجیه کنم اما شاید در این باخت حکمتی وجود داشته باشد و در وزن تخصصی خودم کشتی ندادم اما گفتم تمام تلاشم را می کنم تا مثل المپیک درخشش خوبی در مسابقه های آینده داشته باشم.


یزدانی ادامه داد: شکست مقابل کشتی گیر آمریکایی را به طور کامل فراموش کرده ام و قصد دارم برای مسابقات آینده با قدرت و توان بیشتری در میادین حاضر شوم.
دانشگاه آزاد اسلامی امروز طی مراسمی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران که در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کردند، تقدیر کرد.

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسولان دانشگاه آزاد اسلامی مراسم خوبی برگزار کردند و از تشکیل تیم توسط این باشگاه در سال آینده استقبال می کنیم و اتفاق خوبی رخ خواهد داد.
در این مراسم محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، حسن یزدانی، حسن رحیمی، مصطفی حسین خانی، میثم نصیری، یونس سرمستی، حامد رشیدی، پیمان یاراحمدی، امیر محمدی، بهنام احسان پور، یدالله محبی و بهمن تیموری حضور داشتند که با اهدای لوح یادبود و جوایزی از آنان تقدیر شد .

601

کد خبر: 735587

وب گردی

وب گردی