رونمایی از اولین و امن ترین CDNعمومی کشور/ ابر آروان قابل رقابت با رقبای جهانی

مراسم رونمایی از نسل جدید راه کارهای ابر آروان عصر امروز در بوستان هنرمندان سالن ایران شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، پویا پیرحسینلو،موسس ابر آروان با اشاره به این موضوع که ابر آروان اولین CDN عمومی ،شتاب دهنده وب و سامانه امنیت ابری در ایران است اظهار داشت: نویان ابر آروان (سهامی خاص) در سال ۱۳۹۳ و با سرمایه گذاری شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آرین (فناپ) تاسیس و بلافاصله به عنوان یک شرکت دانش بنیان شناخته و مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی افزود: ابر آروان اولین شبکه توزیع محتوا (CDN)، و سامانه امنیت ابری ایرانی را به کمک نخبگان جوان و نفرات برتر المپیادهای ملی و جهانی، و همگام و قابل رقابت با پیشتازان شبکه های توزیع محتوای جهانی طراحی و تولید نمود.


وی عنوان کرد: از خدمات و امکانات ابر آروان می توان به توزیع جهانی سرورها، افزایش بازدهی وب و محافظت از حملات اشاره کرد.

وی ادامه داد:ابر آروان مشکلات و پیروزی های متعددی را پشت سر گذاشت تا توانست حدود ۷ماه گذشته با بزرگترین وب سایت کشور همکاری کند.


پیرحسینلو با اشاره به این موضوع که ابر آروان امروز با بسیاری از برندهای معتبر همکاری می کند ادامه داد: مفتخریم که امروز با بسیاری از برندهای معتبر همکاری می کنیم و تقریبا روزانه ۱۵میلیون بازدید کننده را از ابر آروان عبور می دهیم.


وی ادامه داد: ابر آروان یک شبکه توزیع محتوا است که تلاش می کند محتوا را از نزدیک ترین نقطه جغرافیایی به مخاطب برساند و همواره تلاش می کند ۲فاکتور سرعت و امنیت را رعایت کند.
وی گفت: معماری کامل Anycast، افزایش امکانات در حوزه امنیت ابری و ارائه نسخه جدید sslرایگان جز ویژگی های ممتاز ابر آروان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پشتیبانی ۲۴ساعته ما با شماره ۸۹۵۱ پاسخ گوی تمام کاربران خواهد بود و با توجه به نوع سرویس دهی خود ادعای رقابت با رقبایمان را در سرتاسر جهان داریم.

۲۰۰/۲۰۲

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 735801

وب گردی

وب گردی