دانشگاه آزاد اسلامی آماده حمایت از رونق تولید در کردستان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از آمادگی این مرکز آموزش عالی برای حمایت از رونق تولید در بخش های مختلف در این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدقربانی کیانی در جریان نشست اعضای هیات رئیسه واحد با مدیرعامل شرکت پاک آراء سنندج اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ظرفیت های خوبی در اختیار دارد و آماده است تا از این ظرفیت ها برای کمک به توسعه این استان استفاده کند.

وی با اشاره به اهمیت تعامل بخش های تولید و مراکز آموزش عالی، افزود: حمایت از بخش صنعت و ایجاد ارتباط و تعامل دو طرفه در این حوزه یکی از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان به شمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزش برای کارکنان و همچنین استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی از جمله توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از حوزه تولید در استان کردستان به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت پاک آرا سنندج نیز در این نشست با اشاره به نیاز این شرکت برای استفاده از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان، گفت: یکی از اولویت های اصلی شرکت تلاش برای تولید محصولات نو و تازه است و در این زمینه ما آماده هستیم از کمک های دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

دکتر خدایی بیان کرد: بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت های خوبی در حوزه نیروی انسانی متخصص در اختیار دارد و ما آماده هستیم از نظرات و مشاوره این نیروهای متخصص با هدف بهبود بخش تولید استفاده کنیم.

در جریان این نشست در خصوص چگونگی توسعه و تقویت همکاری های دو طرفه بحث و بررسی صورت گرفته و در نهایت تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و شرکت پاک آرا سنندج به امضا رسید.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736892

وب گردی

وب گردی