دکتر احمد شمس: شغل روابط عمومی فراتر از دانش و یک هنر است 

دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان  تهران  در اولین شورای مدیران روابط عمومی واحدهای استان تهران بیان داشت: شغل روابط عمومی فراتر از دانش و یک هنر است. 

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شمس در جمع مدیران روابط عمومی واحدهای استان تهران با تاکید بر اینکه روابط عمومی آیینه تمای نمای دانشگاه است افزود: روابط عمومی ها با انعکاس فعالیت های درون سازمانی و همچنین با ایجاد تعامل با نهاد ها و سازمانهای دیگر نقش بسیار مهمی در معرفی و ارتقاء سازمان خود دارند.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید مروج و اشاعه دهنده فرهنگ و اخلاق باشد گفت: روابط عمومی فراتر از ارتباطات است چرا که برقراری رابطه ای درست همراه با حفظ جایگاه و شخصیت جامعه مخاطب یک هنر است و به طور خاص در دانشگاه که 3دسته از مخاطبان اعم از : دانشجویان، استادان و کارکنان در ارتباط می باشیم تعریف و برقراری این تعامل و ارتباط بر عهده روابط عمومی واحدهای دانشگاهی است و همچنین ایجاد تعامل دو طرفه با مخاطبان برون سازمانی که آحاد مردم در قشرهای مختلف جامعه هستند نیز با هنر روابط عمومی میسر است .
وی با بیان اینکه ما یک بنگاه مشتری محور هستیم تاکید کرد: مهم است که ما بپذیریم همه ما انسانیم و در انسانیت یکسانیم و حس احترام متقابل به ارباب رجوع را اشاعه دهیم .
رئیس شورای روابط عمومی استان تهران ضمن قدر دانی از مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای استان تهران تصریح کرد: تعریف جایگاه واقعی روابط عمومی ها با توجه به رسالت مهمی که بر عهده دارند بسیار مهم است و در حد اختیاراتم برای این جایگاه از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد .
دکتر شمس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... هاشمی رفسنجانی اذعان داشت: فراموش نکنیم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی وامدار آیت ا... هاشمی هستند لذا به مقتضای رسالتی که داریم باید امانت دار خوبی باشیم و همه تلاش ما بر این باشد که دانشگاه آزاد اسلامی را به جایگاه مطلوب و واقعی خود در سطح ملی و بین المللی برسانیم .

دکتر محمد مطیعی: تعامل سازنده مدیران روابط عمومی در سطح استان تهران موجب تقویت روند کیفی سازی در کلیه امور دانشگاهی خواهد بود
دکتر محمد مطیعی مدیر کل روابط عمومی استان تهران در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی استان تهران عنوان کرد: تعامل سازنده مدیران روابط عمومی در سطح استان تهران موجب تقویت روند کیفی سازی در کلیه امور دانشگاهی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دکتر محمد مطیعی در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این شورا افزود: مدیران روابط عمومی واحدهای استان تهران نقش بسیار مهمی برای رسیدن دانشگاه آزاد اسلامی، به جایگاه مطلوب دارند.
مطیعی با تاکید بر دو اصل تخصص گرایی و محتوا سازی تصریح کرد: واحدهای دانشگاهی استان تهران از پتانسیل علمی دانش ارتباطات و روابط عمومی به جهت حضور استادان و پیش کسوتان عرصه روابط عمومی و روزنامه نگاری برخوردار است و می تواند برای برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی از این توانمندی استفاده نماید
این گزارش حاکی است، اولین شورای مدیران روابط عمومی و مراکز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ، دکتر حسین منوری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر محمد مطیعی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی از مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای استان تهران به میزبانی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

خبرنگار: فرزانه کندلویی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736902

وب گردی

وب گردی