برگزاری مراسم سوگواری شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در واحد جویبار

مراسم سوگواری شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران، اساتید، دانشجویان و کارکنان در مسجد صاحب الزمان (عج) واحد جویبار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دوعالم گفت : حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر الگوی پوشش کامل اسلامی بودند نجابت، متانت، عفّت و پاک دامنی، خویشتن داری، صداقت و راست گویی بخشی از ویژگی های ممتاز آن بانوی بزرگوار است.

وی با بیان اینکه ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا (س) بسیار گسترده و وسیع است تصریح کرد علم و دانش و مبارزات سیاسی و اجتماعی آن حضرت ما را در رسیدن به مقصود یاری می دهد و ان شاء الله خداوند ما از پیروان راستین آن بانوی بزرگوار قرار دهد.

رئیس واحد جویبار با اشاره به خطبه فاطمی حضرت زهرا(س) خاطر نشان کرد ایستادگی ایشان در برابر نامحرمانی که ولایت حضرت علی (ع) را زیر سوال برده بودند نشان از ویژگی مبارزه سیاسی ایشان داشت و شخصیت عظمای بانوی دو عالم که تمام خوبی­ها ، نیکی­ها و زیبایی­های عالم را به عنوان یک انسان کامل یکجا در خودش تجمیع کرده است و پیغمبر خدا او را محبوب ترین انسان ها می­داند و می فرماید خشم زهرا (س) خشم خدا و دوستی او دوستی با خداست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین غفاری نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران نیز ضمن عرض تسلیت در خصوص شأنیت بی نظیر آن بانوی بزرگوار و جایگاه والای ایشان در آیات و روایات سخنانی را بیان کرد و اظهار امیدواری کرد انشاء الله همه ما شایستگی این را داشته باشیم که مشمول رحمت و توجهات حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه معصومین قرار گیریم.

در این مراسم رحمان اصغری، کارشناس فرهنگی برادران با ذکر مصیبت مجلس را به فیض رساند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737682

وب گردی

وب گردی