چگونه زیستن و عمل کردن به سخنان ائمه معصومین (ع) از ضروریات جامعه امروز است

دکتر سید حسین ابراهیمیان در مراسم عزادای شهادت حضرت زهرا (س) گفت: از مباحث مهم و ضروری جامعه امروز فقط ذکر مصیبت اهل بیت کافی نیست بلکه باید از آنها سخن گفت و چگونه زیستن را از آنها یاد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسین ابراهیمیان رییس واحد قائم شهر با اشاره به فضائل اخلاقی و رفتاری حضرت زهرا(س) و با بیان این نکته که سوره کوثر در شأن و منزلت این بانو نازل شد به احادیثی از حضرت زهرا درخصوص راههای رهایی از دلسردی و ناامیدی اشاره کرد.

سرپرست واحد قائم شهر افسوس گذشته را نخوردن،به آینده امیدوار بودن و به خود خوشبین بودن،منتظر اتفاقات غیرمنتظره در زندگی بودن،هرروز بهتر از دیروز بودن و فکر کردن قبل از انجام هر کاری را راههای رهایی از دلسری از منظر حضرت زهرا (س) عنوان کرد.

ابراهیمیان گفت: برای مبارزه با غم و افسوس باید باور کنیم که یکی از رمزهای نهفته در نظام آفرینش وجود غم و غصه است که باید از قرار گرفتن در آن اجتناب کنیم.

وی به جنبه های مثبت زندگی فکر کردن، با افراد شاداب و اجتماعی و مثبت نگر رفیق شدن، تلاوت قرآن کریم و هرازچندگاه یک تغییر وتحول در زندگی ایجاد کردن را ازدیگر موارد راههای مبارزه با غم و اندوه برشمرد.

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) باهمت و تلاش معاونت فرهنگی و دانشجویی سما واحد قائمشهرو با حضور گسترده دانشجویان، اساتید ، معاونین ، مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ، سما واحد قائمشهرو اعضا باشگاه پژوهشگران جوان در نمازخانه آموزشکده سما برگزارشد.

دراین مراسم از خانواده شهر مدافع حرم شهرستان قائمشهر(شهیدمحمدبلباسی) تجلیل به عمل آمد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 738336

وب گردی

وب گردی