واحدهای دانشگاهی می توانند با توجه به اقلیم و جاذبه های توریستی شهر خود ، گردشگران بسیاری را جذب کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت:هر کدام از شهرهای کشور مان دارای جاذبه های گردشگری و اقلیم مختص به خود است و واحدهای دانشگاهی با توجه به این شرایط می تواند نمایانگر جاذبه های توریستی و گردشگری آن شهر ها باشد و گردشگران بسیاری را جذب کند.

دکتر عبدالله هادی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه گردشگری گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در اکثر شهر های کشور دارای واحد هایی است که این واحد ها به عنوان یک فضای رفاهی اقامتی محسوب شود.

وی ادامه داد: هر کدام از شهر کشورمان دارای جاذبه های گردشگری و اقلیم مختص به خود است و واحد های دانشگاهی با توجه به این شرایط می توانند نمایانگر جاذبه های توریستی و گردشگری آن شهر ها باشد و گردشگران بسیاری را جذب کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت:همان طور که می دانیددانشگاه آزاد اسلامی یک خانواده بزرگ است و در حوزه گردشگری می تواند از تمامی پتانسیل خود در واحدهای مختلف استفاده کند همچنین می تواند تمرکز بیشتری در زمینه رشته های تحصیلی مانندمدیریت جهانگردی و ... داشته باشد.

وی اضافه کرد:با توجه به تفاهم نامه هایی که دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امضا کرده است ، می توان آینده ای درخشان را برای دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیش بینی کرد و از تمامی پتانسیل های رفاهی و اقامتی در واحد ها استفاده کرد.

دکتر هادی افزود: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی میتواند امکاناتی در راستای ایران شناسی و ایرانگردی ارائه کند و در قالب این امکانات تورهای مختلفی را در سراسر ایران برگزار کند و از طریق آن اقوام و فرهنگ های مختلف ایرانی را به سایر جهانیان معرفی کند.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاحیان

700/701

کد خبر: 740249

وب گردی

وب گردی