1881 پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان رضوی در حال اجرا است

استاندار استان خراسان رضوی با اشاره به گستردگی وظایف و خدمات وزارت بهداشت، از اجرای 1881 پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه های عمرانی به نتیجه رسیده و بخشی دیگر نیز در سالهای آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس رشیدی صبح امروز در آیین افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی حضرت زهرا(س) فریمان که در سالن ورزشی شهید مطهری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در دولت یازدهم به برکت همراهی دولت و ملت، توجه ویژه ای به حوزه سلامت شد و وزیر بهداشت توانست نوعی بسیج عمومی در کشور ایجاد کند.

وی از دولت یازدهم به عنوان دولت سلامت محور یاد کرد و افزود: وزارت بهداشت در دوره کنونی، تلاش بسیار زیادی برای تکمیل حلقه های درمانی انجام داد به گونه ای که در استان خراسان رضوی در طول سه سال و نیم گذشته، بیش از 1400 تخت بیمارستانی افتتاح شد و برنامه ریزی برای ساخت بیش از یک هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال انجام است.

استاندار استان خراسان رضوی با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به حوزه سلامت، گفت: شاهد تغییر الگوی بیماری ها از واگیر به غیرواگیر هستیم و ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی مورد نیاز در خراسان رضوی با هدف غربالگری مردم و ارتقای سلامت و افزایش نرخ امید زندگی آنها، یکی از خدمات ماندگار وزارت بهداشت بوده است.

مهندس رشیدی با بیان اینکه تامین سلامت مردم، فقط وظیفه وزارت بهداشت نیست تصریح کرد: وزارت بهداشت باید محور سلامت جامعه باشد اما سایر دستگاه های اجرایی هم باید در تامین غذا، آب و هوای سالم، به آن کمک کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های دولتمردان دولت یازدهم، یادآور شد: امام حسن(ع) می فرمایند که ایمان و خدمت به مردم، بزرگترین خصلت نیکو است بنابراین اگر خدمت به مردم با صداقت همراه باشد، به عبادت تبدیل می شود.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701701

کد خبر: 741206

وب گردی

وب گردی