مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه در راه‌اندازی مرکز رشد اقماری استان مازندران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از مشارکت این دانشگاه در راه‌اندازی مرکز رشد اقماری با دیگر واحدهای استان مازندران در حوزه ایجاد نیروگاه برق در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داریوش خادمی شورمستی که شش ماه است سکان هدایت واحد سوادکوه را به دست گرفته، اظهار کرد: ایجاد وفاق و همدلی بین کارکنان و اعضای هیات علمی و بهره‌مندی از نظرات ارزشمند آنان برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی نامناسب و نهادینه کردن نسبی فرهنگ مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی همراه با وجدان کاری از جمله مهمترین فعالیت‌های این دوره بوده است.

به گفته وی، تجمیع ساختمان‌های واحد دانشگاهی سوادکوه، تغییر در سیستم گرمایشی و تامین انرژی در راستای کاهش هزینه‌ها، بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود، ساماندهی کارکنان و اعضای هیات علمی مازاد از طرق مختلف، نهادینه کردن کیفیت آموزش و پژوهش و بازنگری کلی در اجرا و برنامه‌های پژوهشی مصوب، توسعه کیفی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با ایجاد فضای تعاملی با نهادهای فرهنگی، انضباط مالی از طریق پایبندی به بودجه پیشنهادی و پرهیز از اقدامات خارج از برنامه مدون و مصوب دارای بار مالی مضاعف، تلاش عملی برای تکریم خدمات کارکنان و اعضای هیات علمی با فرهنگ سازی مبتنی بر مسئولیت پذیری از فعالیت های صورت گرفته سال گذشته است.

خادمی شورمستی، شفافیت عملکرد و وجدان کاری توام با صداقت در گفتار و کردار و ساماندهی ساختاری کارکنان حوزه‌های مختلف همراه با ارزیابی مستمر عملکرد و استفاده از تجربیات و نظرات مشورتی در امور مختلف، تلاش در راستای جذب حداکثری دانشجویان بومی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و تلاش مستمر برای کسب درآمد از منابع غیرشهریه با تاکید بر صنعت گردشگری را از دیگر فعالیت‌های واحد سوادکوه در سال 95 نام برد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه بیان کرد:‌ با توجه به پتانسیل‌های موجود در این واحد، تلاش برای برگزاری کارگاه و دوره‌های تخصصی در حوزه‌های زبان خارجه و برنامه‌های نرم‌افزاری تخصصی و ... صورت گرفته است.

خادمی، استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های واحد دانشگاهی در راه‌اندازی اماکن اقامتی (خانه مسافر) برای کسب درآمد غیرشهریه‌ای، توسعه کمی رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، کاهش تورم در بدنه کارمندی و هیات علمی از طرق مختلف، تبدیل به احسن املاک و ابنیه و تجهیزات بلااستفاده، مشارکت در راه‌اندازی مرکز رشد در حوزه ایجاد نیروگاه برق بصورت اقماری با دیگر واحدهای استان مازندران، تلاش برای جذب و پذیرش دانشجوی بیشتر، تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه از طریق راه‌اندازی مرکز تولیدی به صورت پایلوت، اجرای طرح‌های سرمایه گذاری مصوب و ارتقای خدمات رفاهی کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان را از برنامه های پیش روی واحد سوادکوه در سال جاری ذکر کرد.

200/202

منبع: آنا

دریافت کننده : ناهید سمیعی انتشار:محمدی

کد خبر: 742329

وب گردی

وب گردی