تلاش ناجا تحقق منویات مقام معظم رهبری است / مبارزه جدی با قاچاق از اولویت های مستمر

 فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تلاش ناجا تحقق منویات مقام معظم رهبری است، گفت : مبارزه جدی با قاچاق از اولویت های مستمر پلیس است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در حاشیه حضور در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: روز گذشته در سفر به شهر مقدس قم و در دیدار با پنج تن از مراجع معظم تقلید، گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در سال 95 و اولویت های سال 96 ارائه کردیم و بحمدالله همگی ابراز رضایت مندی و خرسندی خود را از عملکرد پلیس اعلام داشتند و در این خصوص توصیه ها و تاکید هایی ارائه دادند که ان شاءالله بتوانیم از راهنمایی آن بزرگان در اجرای بهتر ماموریت های خود بهره بگیریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال 96 با شعار " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" گام های خوبی برداریم؛ نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با ورود قاچاق کالا و ایجاد امنیت اشتغال به خصوص برای تولید کنندگان اقدامات موثری در کشور داشته و خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: همه ما در مجموعه نیروی انتظامی با نشاط و آمادگی به دنبال خدمت رسانی بیشتردر سال جدید هستیم تا رضایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی و امام زمان (عج) را نیز فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی که فرمودند " کارکنان نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند" افزود: روحیه جهادی در کارکنان ناجا وجود دارد و باید این شاخص معنوی و بزرگ را در سازمان ارتقاء دهیم و با اهتمام و توجه به شعار رهبر معظم که "انقلاب و انقلابی بودن شرط است" بتوانیم با تلاش مضاعف خود در سال 96 رضایت شهدای عزیز را فراهم کنیم.

سرداراشتری یکی از وظایف همگانی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهدا دانست و گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و باید قدردان این عزیزان باشیم خصوصا شهدای نیروی انتظامی که در راه امنیت کشور به شهادت رسیدند.

وی در پایان در خصوص اولویت های نیروی انتظامی در سال 96 گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا، پیشگیری از وقوع سرقت ها، تقویت آموزش و رسیدگی به معیشت و توانمندی کارکنان در سال 96 از اولویت های نیروی انتظامی است.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701701

کد خبر: 742606

وب گردی

وب گردی