مقدماتی جام جهانی فوتبال؛ آرژانتین در ارتفاعات «لاپاز»/برزیل میزبان پاراگوئه

هفته چهاردهم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی با دیدار سخت آرژانتین مقابل بولیوی در اتفاعات شهر «لاپاز» و میزبانی برزیل صدرنشین از پاراگوئه ادامه می یابد.

به گزارش ایسکانیوز، 10 تیم حاضر در منطقه آمریکای جنوبی به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند و در نهایت 4 تیم به صورت مستقیم مسافر روسیه خواهند شد و تیم پنجم در دیدار پلی اف با نماینده اقیانوسیه که به احتمال فراوان نیوزلند خواهد بود، روبرو می شود.
بامداد چهارشنبه نهم فروردین ماه تیم صدرنشین برزیل که از زمان هدایت «تی ته» سرمربی جدید خود با ارائه بازی های تحسین برانگیز مقابل حریفان به برتری رسیده و با 30 امتیاز یکه تاز جدول رده بندی است، میزبان پاراگوئه خواهد بود.
پرافتخارترین تیم جهان و قهرمان پنج دوره جام جهانی که پس از ناکامی بزرگ در جام جهانی 2014 و همچنین کوپا آمریکا، اکنون با تحول بزرگی روبرو شده ،با اتکاء به ستارگان جوان خود به همان برزیل مقتدر گذشته تبدیل شده است و در صورت برتری مقابل پاراگوئه فاصله چندانی با صعود نخواهد داشت.
سلسائو با کاپیتانی«میراندا» مدافع اینترمیلان و درخشش نفراتی از قبیل «نیمار»، «کوتینیو»، «دنی آلوز»، «فیرمینیو» و «پائولینیو» توانست چند روز قبل در زمین اروگوئه به پیروزی خیره کننده چهار بریک دست یابد تا از هم اکنون خود را یکی از مدعیان جام جهانی 2018 معرفی کند.
آرژانتین نایب قهرمان جام جهانی 2010 نیز که با اتکا به ستارگان قدیمی خود برای رسیدن به روسیه تلاش می کند در «لاپاز» که مرتفع ترین شهر جهان محسوب می شود، دیدار سختی مقابل بولیوی خواهد داشت.
آلبی سلسته همواره در لاپاز سختی های زیادی برابر بولیوی داشته است، اما «لیونل مسی» و هم تیمی هایش به خوبی می دانند در صورت نرسیدن به سه امتیاز این بازی کار سختی در ادامه خواهند داشت.
آرژانتین که از روزهای خوب خود فاصله گرفته است با درخشش «لیونل مسی» اکنون با 22 امتیار در جایگاه سوم ایستاده و این ستاره دنیای فوتبال تلاش می کند تا تیمش را به جام جهانی 2018 برساند.
**برنامه دیدارهای روز چهارشنبه بدین شرح است:
*بولیوی - آرژانتین/ ساعت 30 دقیقه بامداد
*اکوادور - کلمبیا / ساعت 1:30
*شیلی - ونزوئلا / ساعت 2:30
*برزیل - پاراگوئه / ساعت 5:15
*پرو - اروگوئه / ساعت 6:45
**جدول رده بندی:
1-برزیل 30 امتیاز
2-اروگوئه 23 امتیاز
3-آرژانتین 22 امتیاز
4-کلمبیا 21 امتیاز
5-اکوادور 20 امتیاز
6-شیلی 20 امتیاز
7-پاراگوئه 18 امتیاز
8-پرو 15 امتیاز
9-بولیوی 7 امتیاز
10-پرو 6 امتیاز

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 742921

وب گردی

وب گردی