برگزاری جلسه‌ تدوین سیاست‌های دانشگاه‌ آزاد در جهت تحقق اهداف شعار سال

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه امسال مهم‌ترین چالش در دانشگاه شاید بحث درآمد - هزینه است، گفت: تلاش می‌کنیم با کنترل هزینه‌ها و صرفه‌جویی، کاهش درآمد ناشی از افزایش هزینه‌ها و کاهش دانشجو را مدیریت کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شهرام لک اظهار کرد: می‌توان گفت که مهم‌ترین اتفاق سال ۹۵۵ برای دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت بنیان‌گذار این دانشگاه بود که درنهایت با انتخاب دکتر ولایتی تا حدی این مشکل برطرف شد و سیاست‌های کلان دانشگاه نیز مانند گذشته دنبال می‌شود.

وی با اشاره به مزین شدن سال ۹۶ به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۶ فروردین‌ماه یک جلسه رسمی با حضور دکتر ولایتی و رؤسای استان‌ها به منظور تدوین سیاست‌ها و راهکارهای دستیابی به اهداف شعار سال و تحکیم آن‌ها برگزار می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: امسال مهم‌ترین چالش ما در دانشگاه شاید بحث درآمد - هزینه است. با توجه به تأکید دکتر میرزاده بر کنترل هزینه‌ها و صرفه‌جویی و همچنین تأکید دکتر ولایتی بر توجه به مسائل فرهنگی در دانشگاه، امسال تلاش می‌کنیم در این مسیر حرکت کنیم.

لک ادامه داد: با کنترل هزینه‌ها تلاش می‌کنیم کاهش درآمد شهریه‌ای ناشی از کاهش دانشجو در برخی رشته‌ها و همین‌طور افزایش هزینه‌ها را مدیریت کنیم. بزرگترین آرزوی من آن است که دانشگاه آزاد نیز بتواند همانطور که در سیاستگذاری کلان کشور است، از لحاظ کیفی پیشرفت مناسبی داشته باشد و در مسیر سیاست‌های هیأت مؤسس و ریاست دانشگاه حرکت کند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 743891

وب گردی

وب گردی