دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی:  اصولگرایان ابراهیم رییسی را به عنوان نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کنند

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: اصولگرایان ابراهیم رییسی را به عنوان نامزد نهایی خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری معرفی می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، وهاب عزیزی روز پنجشنبه افزود: تمایل زیادی در بدنه جریان اصولگرایی و شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) برای معرفی ابراهیم رییسی به عنوان نامزد نهایی وجود دارد.
وی ادامه داد: در واقع حاصل جمع محاسبات و کش و قوس های جمنا در نهایت آقای رییسی است؛ جریان اصولگرایی برای رقابت با حسن روحانی هیچ گزینه مناسبی به جز رییسی ندارند.
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) که امروز(پنجشنبه) برگزار می شود، قبل از ظهر رای گیری برای انتخاب گزینه نهایی جریان اصولگرایی در محل شهر آفتاب انجام می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ به صورت همزمان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس جدول زمانی اعلام شده از سوی وزارت کشور، نامزدهای کرسی ریاست جمهوری ایران، از 22 تا 27 فروردین ماه فرصت دارند تا با حضور در ستاد انتخابات کشور نام خود را دفتر انتخابات سال 96 بنویسند.

300/302

کد خبر: 745104

وب گردی

وب گردی