طرح های پژوهشی با اولویت نیازهای پلیس در دانشگاه آزاد اسلامی قم تقویت می شود

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از کیفی سازی طرح های پژوهشی با اولویت نیاز پلیس و با همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار مجتبایی در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: افتخار ما همکاری با مراکز علمی و آموزشی است و تلاش بر این است که ارتباط کلامی – مفهومی پلیس با مراکز علمی تقویت شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: درجهت کیفی سازی طرح های پژوهشی با اولویت نیازپلیس ،آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خواهیم بود.

او ادامه داد: پیشگیری از جرائم و آموزش قبل از وقوع جرم باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود که این امر بدون همکاری علمی و آموزشی با مراکز آموزشی میسر نخواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم نیز ضمن تشکر از ناجا برای اهمیت به مباحث علمی گفت: هر جامعه متشکل از خانواده است و سلول های هر جامعه را خانواده تشکیل می دهد و آموزش خانواده باید در اولویت قرار گیرد.

یوسفی افزود: فرهنگ سازی و پیشگیری مهمترین بحث در آسیب های اجتماعی است که امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان سهمی موثر در این حوزه ایفا کند.

او حضور مدیران ناجا در سطح دانشگاه را موثر دانست و افزود: استفاده از توان، امتیازات، قدرت و پتانسیل دانشگاه و پلیس در حل بحران های اجتماعی موثر خواهد بود و این امر باحضور مدیران و کارشناسان نیروی انتظامی در محافل دانشجویی و ارائه کارگاه های تخصصی قابل اجراست.

قبل از این دیدار دکتر محمد رضا یوسفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در جلسه شورای پژوهشی نیروی انتظامی استان قم نیز حضور یافت.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746625

وب گردی

وب گردی