ارسال پرسشنامه‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به سراسر کشور

دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از آغاز ارسال پرسشنامه‌ها و پاسخنامه‌های این جشنواره به کتابخانه‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با انتشار فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سلسله برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ارسال پرسشنامه‌ها و پاسخنامه‌های این دوره از مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور آغاز شد.

این جشنواره در هفتمین دوره خود با هدف ترویج فرهنگ رضوی و مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمة معصوم (علیهم‌السلام) به ارائه 6 عنوان کتاب پیرامون زندگی امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع)، برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می پردازد.

با توزیع کتاب‌های مسابقه در کتابخانه‌های عمومی کشور، دبیرخانه هفتمین جشنوارة کتابخوانی رضوی، از آغاز ارسال و انتشار پرسشنامه‌ها و پاسخنامه‌های این دوره از مسابقات خبر داد. سؤالات این دوره از جشنواره پس از کار کارشناسی در 4 حوزه «اطلاعات صریح متن»، «استنباط مستقیم»، «تفسیر و تلفیق ایده‌ها و اطلاعات» و «بررسی و ارزیابی متن» طراحی و در 40 نوبت منتشر و توزیع شد. هر پرسشنامه شامل 20 سؤال و دارای جداول ثبت اطلاعات کامل فردی، هویتی و کد‌گذاری‌ شده ماشین‌خوان است، که شرکت‌کنندگان در صورت پاسخگویی درست به تمامی پرسش‌ها به قرعه‌کشی راه خواهند یافت.

با توجه به برگزاری مسابقه در دو بخش مکتوب و الکترونیکی، به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، حمایت از طبیعت و در راستای تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی، برای شرکت‌کنندگانی که با روش الکترونیکی پاسخ سؤالات را می‌دهند (در صورت پاسخ صحیح به 18 سؤال) امتیاز کامل و امکان شرکت در قرعه‌کشی در نظر گرفته خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال پرسشنامه‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 1 تیرماه 1396، خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب‌های مسابقه (10 قصه از امام رضا (علیه‌السلام) برای بچه‌ها، ماه غریب من، امام رضا علیه‌السلام و زندگی، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، بانوی ملکوت، چلچراغ و...) به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.

گفتنی است، ششمین دوره این مسابقه با مشارکت بیش از 238 هزار نفر در سال 1395 برگزار شد.

خبرنگار: بخشی پور/ انتشار: سلیمی

500

کد خبر: 746766

وب گردی

وب گردی