ترابی: با سایپا قرارداد دارم/ پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی هستند

ملی پوش سایپا گفت: با سایپا قرارداد دارم و تمام فکرم روی این تیم است.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی ترابی بازیکن سایپا در خصوص شرایط خود در تیم و بازی های باقی مانده صحبت کرده که در ذیل می خوانید:

بازی با استقلال اهوازو کسب یک امتیاز از اهواز؟
بازی در شرایط آب و هوایی خاصی برگزار شد ،در تهران هوا بهاری و در اهواز تابستانی ، که همین امر موجب شده بود در نیمه اول نفس هایمان بالا نمی آمد ولی در نیمه دوم توانستیم بازی هجومی انجام دهیم و سه موقعیت عالی تیم ما گل نشد وبا اینکه استحقاق پیروزی داشتیم با کسب یک امتیاز به خانه برگردیم.


در مورد شرایط این فصل سایپا؟

سال عجیبی بود وانگار بدشانسی ها نمی خواهد تا آخر فصل دست از سر ما بردارد، در هربازی یک یا دو غایب داریم و خود من بعلت آسیب دیدگی نتوانستم بطور کامل در خدمت تیمم باشم.


شرایط خودت و فصل آینده به اروپا میروی؟

خدا راشکر در شرایط مطلوب بدنی هستم ومن باسایپا قراارداد دارم و تمام فکرم به سه دیدار آینده تیمم هست که هر دیدار حکم یک فینال را برای ما دارد.


کار کردن با حسین فرکی در این فصل چطور بود؟

آقای فرکی یکی از بزرگان فوتبال ایران هستند وخیلی خوشحالم که افتخار شاگردی ایشان را در این فصل داشتم و ای کاش بدشانسی های این فصل تمام میشد و ما میتوانستیم با مربی که چند قهرمانی در لیگ برتر داشته روزهای خوبی را تجربه کنیم.


مهدی ترابی را اول فصل پرسپولیس خواهانش بود و حالا نظرش در مورد قهرمانی پرسپولیس؟

پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگ فوتبال ایران هستند و بنظرم یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس هماهنگی بالای بازیکنان این تیم است، که این برمیگردد به ثبات بخش فنی این باشگاه!

601

کد خبر: 759644

وب گردی

وب گردی