ابراهیمی: شانس پرسپولیس برای صعود از گروه خود 50 در صد است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی شرایط عالی دارد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با ایسکانیوز گفت: در چند سال گذشته تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی نگرفتند و نمایش خوبی از خود نشان ندادند و پرسپولیس که هم اکنون قهرمان لیگ کشور شده و بازیکنان خوبی جذب کرده است، تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب نکرده و خط هافبک این تیم تا حدودی ضعیف عمل کرده است البته امید به نتیجه و برد این تیم در مقابل تیم الهلال عربستان بسیار زیاد است و بابرد در مقابل این تیم عربستانی به اعتقاد من پرسپولیس از گروه خود صعود خواهد کرد. پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی شرایط عالی دارد چرا که قهرمان لیگ برتر کشور شد.


وی در پاسخ به نبود سید جلال حسینی و سروش رفیعی در بازی با الهلال افزود: با نبود این دو بازیکن قوی و تاثیرگذار تیم پرسپولیس به مشکل خواهد خورد چرا که این تیم نیمکت قوی در اختیار ندارد که بتواند جای این بازیکنان را جبران کرد. نیمکت تیم پرسپولیس جوان و کم تجربه است.


پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: شانس پرسپولیس برای صعود از گروه خود در صورت برد در این بازی 50 درصد است.


ناصر ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: هر چهار تیم از نمایندگان ما که بخواهند از گروه خود صعود کنند باید از دو بازی آخر خود نتیجه بگیرند و در صورت برد و گرفتن نتیجه لازم در مقابل تیمهای عربی در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود خواهند کرد.

خبرنگار : محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 760322

وب گردی

وب گردی