هاشمی طبا در گفت و گو با ایسکانیوز: برخی از کاندیداها بر روی مسایل شخصی افراد تمرکز می کنند/برنامه تبلیغاتی خاصی ندارم/به نفع هیچ کاندیدای کنار نمی روم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ابراز تاسف درخصوص این که برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری به جای تمرکز بر روی برنامه های خود تمرکز می کنند روی مسایل شخصی افرادگفت: یک شخص کاندیدا برای ریاست جمهوری در قاموس یک فرد فرهیخته و آماده، خوب است که این موضوع را اصلاح کند.

سیدمصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به بیانیه ای که قرار است درخصوص برنامه های انتخاباتی اش منتشر شود، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: اصولا برنامه های انتخاباتی من همان برنامه های رسانه ملی است و برنامه خاص دیگری مانند سفر به شهرهای مختلف ندارم.

وی تصریح کرد: مصاحبه مطبوعاتی هم انشالله در دستور کار خود دارم که اطلاع رسانی خواهم کرد.

هاشمی طبا درخصوص زمان برگزاری نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: انشالله مصاحبه جمعی با خبرنگاران بعد از اولین مناظره خواهم داشت.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخصوص مناظره های پخش زنده از سوی رسانه ملی، گفت: فکر میکنم مردم تصمیم شان را زودتر از این موضوعات بگیرند، چند درصدی به اصطلاح تاثیر دارد ولی به نظر من مردم با توجه به فضای کلی کشور تصمیم می گیرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات از طریق فضای مجازی خیلی ضد و نقیض است، به نظر من این موارد مدام یکدیگر را خنثی می کنند و مردم به تصمیم اولیه شان می رسند.

هاشمی طبا در ادامه گفت: تعدد اطلاعاتی که در فضای مجازی وجود دارد مردم را بی تفاوت می کند تا نسبت به این فضا تصمیم بگیرند، بنابراین برمی گردند به اصل خودشان و بر تصمیمات گذشته خود رای می دهند.

وی درخصوص انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی اش گفت: در حال حاضر مسوول تبلیغاتی آقای فراهانی هستند.

هاشمی طبا درخصوص بی اخلاقی ها میان کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: اعتقاد من بر این است که کاندیداها وقتی مناظره می کنند اگر واقعا اعتراضی به مبانی دارند باید سعی کنند در همین مناظره ها صحبت بهتری را که طرف مقابل می گوید قبول کنند تا انشالله رئیس جمهور شدند در عمل به اجرا بگذارند و از همه بهتر این است که این کاندیداها بعد ازمناظره به این نتیجه برسند که چه شخصی بهتر است.

وی افزود: متاسفانه می بینیم که به جای این که کاندیداهای ریاست جمهوری بر روی برنامه ها تمرکز کنند می آیند روی شخصیت ها و مسایل شخصی افراد تمرکز می کنند و صحبت هایی را که در قاموس یک فرد فرهیخته و آماده برای ریاست جمهوری است را بیان نمی کنند، خوب است که این موضوع را اصلاح کنند.

همچنین این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان بر این موضوع که به نفع کاندیدای دیگری کنار نمی رود، تاکید کرد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 761331

وب گردی

وب گردی