داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها حداکثرتا 16 اردیبهشت فرصت شکایت دارند

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در اطلاعیه شماره پنج اعلام کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها حداکثر تا ساعت 20 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 فرصت ارایه شکایت دارند.

به گزارش ایسکانیوز ، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی می ‌رساند با توجه به نزدیک شدن به ایام تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایت مطروحه، حداکثر تا ساعت 20 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 فرصت ارایه شکایت وجود دارد.
در این اطلاعیه بیان شده است: داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی برای اعلام اعتراض خود می‌بایست به هیات عالی نظارت در استان مراجعه کنند و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر لازم است اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت تسلیم کنند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آورده شده است: برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراهای شهر نیازی به حضور در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و داوطلبان عزیز می توانند اعتراض نامه خود را به شماره 77688910-021 نمابر کنند و با شماره تلفن 77688911- 021 با این هیات در تماس باشند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 762987

وب گردی

وب گردی