مستندسازی اموال غیر منقول دانشگاه ها پیگیری می شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دومین نشست شورای سیاستگذاری ادارات حقوقی دانشگاههای کشور گفت: مستند سازی اموال غیر منقول دانشگاهها یک اقدام اساسی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد فرهادی از حرکت آغاز شده برای مستند سازی اموال غیر منقول دانشگاه ها و اخذ سند مالکیت رسمی بر این اموال به عنوان یک حرکت اساسی و ضروری نام برد و بر تداوم آن تاکید کرد.

او ضمن قدردانی از اقدامات مدیران حقوقی برای تثبیت مالکیت قانونی دانشگاه ها برای اراضی خود گفت: با ساماندهی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی براساس ضرورت های سند آمایش آموزش عالی در آینده مشکلات کمتری خواهیم داشت.

وزیر علوم گفت: در دولت یازدهم جایگاه مدیران حقوقی در دانشگاه ها ارتقا یافت و با بخشنامه ای که در سال گذشته ابلاغ شد مدیران حقوقی در شوراهای مهم دانشگاه ها حضور دارند و تنظیم قراردادهای حقوقی دانشگاه ها با دستگاه ها و افراد با اخذ مشاوره حقوقی انجام می شود.

فرهادی تشکیل شورای سیاستگذاری ادارات حقوقی دانشگاه های کشور را اقدام مثبت معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم نام برد و تشکیل جلسات منظم این شورا را در صیانت بیشتر از حقوق دانشگاه ها و دانشگاهیان مثبت دانست.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/200

کد خبر: 763420

وب گردی

وب گردی