مهاجری: برای بستن تیمی قوی به اسامی توجه نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: دیگر به نام‌ها توجه نخواهیم‌کرد و بازیکنی که سربارمان باشد را نمی‌خواهیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، محمدرضا مهاجری در خصوص تمدید قراردادش با این تیم برای حضور در لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: جلسات خیلی خوبی را با مدیریت باشگاه پدیده برگزار کردیم و در نهایت در این باشگاه ماندنی شدم و باید از اعتماد آنها تشکر کنم.

وی افزود: علیرغم مشکلات و مسائلی که در این فصل پیش آمد اما توانستیم با همدلی و اتحاد میان مدیریت جدید، کادرفنی و بازیکنان به موفقیتی نسبی دست یابیم، البته باید برای فصل بعد، به فکر جایگاهی متفاوت باشیم. باید بپذیریم که دیگر نه برای من و نه برای پدیده تنها کسب رتبه‌ای میانه جدولی و بقا زیبا نیست.

سرمربی پدیده عنوان کرد: باید از مدیرعامل و هیات‌مدیره باشگاه تشکر کنم که در پی ایجاد فضایی آرام بودند تا بتوانیم به کار خود بپردازیم. امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌هایی که برای فصل آتی صورت گرفته بر مشکلات غلبه کنیم و به سرمنزل مقصود برسیم.

سرمربی پدیده خراسان با تشکر از هواداران این تیم خاطرنشان کرد: به هر حال نباید فراموش کنیم که فصلی سخت را پشت سر گذاشتیم، اما هواداران هر روز و هر بازی پشت ما بودند و چه در روز باخت و چه در روز برد کنار ما بودند.

وی ادامه داد: باید بگویم که دست تک‌تک آنها را می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در فصل آتی به بهترین شکل ممکن پاسخ محبت و معرفت آنان را بدهیم.

مهاجری در رابطه با لیست خرید و مازاد پدیده تصریح کرد: هنوز یک بازی دیگر در لیگ شانزدهم داریم و تمرکز ما روی بازی با ذوب‌آهن است و تصمیمی در خصوص لیست فصل بعد نگرفته‌ایم.

وی افزود: من برنامه‌ام را به مدیران باشگاه ارائه کردم و آنها هم علاوه بر قبول کردن آن، قول همکاری ١٠٠ درصدی و همچنین ایجاد بستر و شرایط لازم را داده‌اند.

سرمربی تیم پدیده گفت: تنها موضوعی که با قاطعیت می‌توانم بگویم این است که دیگر به نام‌ها توجه نخواهیم‌کرد و بازیکنی که سربارمان باشد را نمی خواهیم. بازیکنی می‌خواهم که سرباز تیمم باشد و به هیج‌وجه به اسامی توجه نخواهیم‌کرد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 764077

وب گردی

وب گردی