چطور می توان از جوانان  توقع داشت که به سمت قلیان سراها کشیده نشوند؟

کمبود زیرساخت های فرهنگی، ورزشی، آمار بالای بیکاری، ناموزونی جلوه های بصری شهری و کم کاری دستگاه های خدمات رسان ،‌تنها بخشی از مشکلات ساکنان استان البرز و به ویژه کرج نشینان است.
این شهر در زمینه امکانات ورزشی ضعیف است و این امر ناشی از بی توجهی مسئولان به ورزش و جوانان شهر کرج است ، که باید با همفکری و همکاری وزارت ورزش و جوانان ، تربیت بدنی شهر کرج و شهرداری ، فضاهای ورزشی شهر کرج را توسعه داده و امکانات بهتری را فراهم کرد و به نظرمی رسد برای حل این معضلات در قدم اول باید ساختار مدیریت واحد شهری درکرج شکل گیرد و تامین رفاه و آسایش مردم مهمترین هدف باشد.
توجه به مشکلات کلان که مردم شهر کرج با آن دست و پنجه نرم می کنند ، مانند مشکلات عمرانی ، نظافت ، بازار مسکن و … پس اولویت بایدحل اینگونه مسائل باشد و چشم انداز اولیه شهر کرج باید این باشد که : کجا هستیم ؟و به کجا قصد داریم برسیم؟ و سپس اولویت ها باید دسته بندی شوند ، در زمینه ورزشی درجه اول رفع کمبود امکانات ورزشی است .

بدون شک توسعه زیر ساخت ها حق مردم است و زمانی که جوانان فضای مناسبی از جمله ورزشگاه های مجهز، سینمای مدرن و به روز، سالن های تئاتر و حتی پارک و فضای تفریحی سالم برای تخلیه انرژی خود نداشته باشند چطور می توان ازآنها توقع داشت که به سمت قلیان سراها کشیده نشوند؟

*استاد علوم ارتباطات

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 764814

وب گردی

وب گردی