مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد

آل طه در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر خدمت به مردم، با پرورش نیروی انسانی متخصص در رشته های حوزه پزشکی، نقش بی بدیلی در ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه داشته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ابتدای این مراسم دکتر بابک آل رئیس دانشگاه آزا اسلامی استان کرمان گفت: مامایی رسالتی بزرگ ومسئولیتی خطیر در راه حفظ و ارتقا سلامت و بهداشت جامعه است.

آل طه افزود: آموزش و مشاوره مردم از آغاز تولد تا پایان عمر انسان ها و مواجهه با لحظه خطیر و شکوهمند هستی که همان تولد است، افتخاری بزرگ و مسئولیتی سنگین برای متخصصان این حرفه است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ، مامایی را از مشاغل پر استرس معرفی کرد و گفت: لحظه لحظه های خدمت در کسوت مامایی ارزشمند و مقدس هستند و نباید از چشم ما نادیده گرفته شوند.

آل طه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همواره خدمت به مردم و جامعه در حوزه های گوناگون از جمله خدمات پزشکی و پرستاری و مامایی را رسالت خود می داند و برای بهبود و ارتقاء شرایط سلامت جامعه تلاش می کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به کسب تجربه اعضای هیات علمی و کارکنان بخش مامایی واحد کرمان در سال های اخیر گفت: بیش از ربع قرنی از راه اندازی و شروع بکار رشته های مامایی و پرستاری در واحد کرمان می گذرد و این واحد دانشگاهی در طول این مدت بیش از هزار فارغ التحصیل پرورش داده و برای ایفای نقش در مسئولیت های مختلف به جامعه تحویل داده است.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی موسسه ای غیرانتفاعی است که با وجود غیر دولتی بودن، بدون در نظر گرفتن سود و زیان، رسالت اصلی و علمی خود که خدمت به جامعه است را به انجام می رساند.

آل طه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر خدمت به مردم، با پرورش نیروی انسانی متخصص در رشته های حوزه پزشکی، نقش بی بدیلی در ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه داشته است.

مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما با همکاری انجمن مامایی استان کرمان و شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان به میزبانی واحد کرمان برگزار شدو با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی همراه بود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 765015

وب گردی

وب گردی