انرژی، امید و نشاط از جمله خصوصیات اصلی دوره جوانی است

همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، بمناسبت گرامیداشت روز ماما مراسمی با حضور مسئولین ، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با تشریح ماهیت جوانان از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما باید در برخورد با جوانان ویژگی هایی را که رهبر انقلاب در مجموعه رهنمود های خود به آن اشاره می کنند را مد نظر قرار داده و به آنها توجه کنیم .جوانان نباید شور و شعف جوانی خود را به بطالت بگذرانند و از این شورو حال به بهترین نحو استفاده کنند.

وی با برشمردن سه خصوصیت اصلی دوره جوانی، ادامه داد: انرژی، امید و نشاط از جمله خصوصیات اصلی دوره جوانی است که باید جوانان در این دوره از زندگی از آن بهره مند شوند.یک جوان نا امید نیست و به آینده خود امیدوار است در کنار آن نشاط نیز از مؤلفه های لاینفک هر جوان خواهد بود.

حجت الاسلام قاسمی جوانان را موتور محرکه جوامع دانست و تاکید کرد: جوانان هر جامعه موتور محرکه آن جامعه هستند که باید به حرکت درآورده شوندو از ایستایی به پویایی تبدیل شوند.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تبریک روزجهانی ماما تصریح کرد: مامایی یکی از رشته های مهم در جامعه به شمار می رود چرا که آنان اولین کسانی هستند که به نوزادان حیات داده و باعث می شوند تا نوزاد به امید زندگی خود برسانند و این از افتخارات جامعه مامایی است . کارآمدی جامعه اسلامی می طلبد تا رشته های مامایی نیز مانند رشته های پرستاری مورد توجه قرار گیرند و فارغ التحصیلان این رشته پرافتخار را به جوانانی کارآمد و پویا تبدیل کنند.

لازم به ذکر است این مراسم که به همت دانشکده علوم پزشکی و هماهنگی حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد با پخش کلیپ، اجرای نمایش طنز، قرائت سوگند نامه مامایی نیز همراه بود. در پایان از دانشجویان نمونه رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت طی مراسمی ویژه تقدیر شد.

کد خبر: 765936

وب گردی

وب گردی