فرهنگ مهدویت پویاترین و غنی ترین فرهنگی است که جامعه ای آرمانی و پویا می سازد

مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویباردر مراسم جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد : فرهنگ مهدویت پویاترین و غنی ترین فرهنگی است که جامعه را به سرمنزل مقصود می رساند و جامعه ای آرمانی و پویا به دور از آلودگی ها و انزوا می‌سازد».

به گزارش ایسکانیوز، به همت دفتر فرهنگ اسلامی مراسم جشن ولادت منجی عالم بشریت با حضور دکتر داریوش حمیدی رئیس واحد ، اعضای هیأت رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن قلی پور، مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار ضمن عرض تبریک گفت : «در همه ادیان الهی اعتقاد به یک منجی وجود دارد اما مکتب شیعه معتقد به زنده بودن منجی دارد که در پس پرده غیبت وجود دارد و حضورش موجب نزول برکت و رحمت الهی و مایه آرامش و امنیت اهل زمین است».

وی افزود : تفکر مثبت در باب مهدویت و انتظار، تفکری است که وجود خود را از آلودگی ها پاک می کند و دل ها را آماده برای آمدن منجی می نماید تا با آمدنش جهان پر از عدل شود و حکومت عادلانه در نظام هستی برقرار کند.»

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالحسن قلی پور با استناد به آیات و روایات مستند در خصوص ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد با ظهور آن حضرت پدیده شهر پاک اتفاق می افتد و عدل برپا می شود و زمین به نهایت آبادانی خود می رسد و بشر به نهایت استعداد و شکوفایی دست می یابد. و انشاء الله خداوند به ما توفیق دهد در زمان ظهور آن حضرت باشیم تا از برکات وجودش و رحمت و رأفت و عدالت آن حضرت بهره مند شویم.

این مراسم با مولودی خوانی رحمان اصغری، مسئول کانون قرآن و عترت واحد جویبار و پذیرایی همراه بوده است.

کد خبر: 767802

وب گردی

وب گردی