درخشان:  با نتایج باکو به آینده امیدوار شدیم/ با این دو مدال مغرور نمی شویم

رئیس فدراسیون جودو گفت: با نتایجی که در باکو و همچنین تیم‌های مختلف ما در ماه های اخیر به دست آورده اند، به آینده امیدوار شده ایم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد درخشان پس از کسب یک مدال طلا و یک برنز جودوکاران ایران در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: هر دو نماینده ایران با لطف خداوند و تلاش مجموعه جودو به مدال رسیدند تا موفقیت صد در صدی داشته باشیم.

وی با اشاره به کسب مدال‌های ارزشمند نمایندگان ایران، گفت: مهم ترین مسئله برایم ارائه مبارزات خوب از سوی ملایی و خجسته بود.

درخشان در خصوص سطح فنی این رقابت‌ها توضیح داد: کشورهای مطرح اسلامی در جودو همگی حاضر بودند و برای کسب بهترین نتایج به میدان آمدند.ضمن اینکه آذربایجان میزبانی خوبی در این رویداد مهم داشت.

وی با اشاره به اینکه جودوی ایران می‌تواند در جمع رشته‌های مدال آور قرار بگیرد، اظهار داشت: برنامه ریزی، سرمایه گذاری و حمایت از سوی ارگان‌های ورزشی کشور نیاز اصلی برای رسیدن به این مهم است.

درخشان با اشاره به اینکه جودوی ایران چند سالی از قطار کشورهای قدرتمند عقب مانده بود، گفت: حالا سوار این قطار شده‌ایم وبا نتایجی که در باکو و همچنین تیم‌های مختلف ما در ماه های اخیر به دست آورده اند، به آینده امیدوار شده ایم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه نتایج خوب جودوکاران ایران در مسابقات آسیایی نیز ادامه یابد، گفت: به جامعه جودو تبریک می‌گویم و امیدوارم در کنار هم و با صبر و شکیبایی به فدراسیون برای رسیدن به اهدافش کمک کنیم.

درخشان با اشاره به اینکه موفقیت در باکو آغاز راه جودوی ایران است، گفت: با این موفقیت مغرور نمی‌شویم و می‌دانیم کار سختی خواهیم داشت. باید با جدیت کارمان را دنبال می‌کنیم و با نتایج کشورهای اسلامی، کار را تمام شده تلقی نمی‌‌کنیم. این آغاز راه است.

603

کد خبر: 767832

وب گردی

وب گردی