رییس اتحادیه نان فانتزی: افزایش نرخ نان در ماه رمضان تخلف است/ در ماه رمضان کمبود نان نداریم

رییس اتحادیه نان فانتزی از عدم افزایش و همچنین کمبود نرخ نان فانتزی در ماه رمضان خبرداد.

محمدجواد کرمی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره تغییر قیمت نان های فانتزی در چند وقت گذشته اظهار کرد: نان های فانتزی از سال 1393 تا کنون هیچ گونه تغییر قیمتی نداشته است و در سال جدید هم به همان روال گذشته پیش می رویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نرخ نان حجیم و آزاد بر اساس مصوبه وزارت صنعت، معدن، تجارت در اختیار واحدهای صنفی قرار گرفته اما از آنجایی که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسان اتحادیه بر واحدهای صنفی نظارت دارند، با هرج و مرج در فروش نان فانتزی مواجه نشده ایم.

رییس اتحادیه نان فانتزی درباره علت ثبات قیمت در میان واحدهای صنفی نان فانتزی گفت: علاوه بر نظارت بازرسان به فروشندگان، رقابت موجود و عرضه بیش از حد نان در بازار نیز سبب شده تا فروشندگان نتوانند گران فروشی کنند.

کرمی درباره رقابت موجود در بازار نان فانتزی افزود: با توجه به مصوبات سازمان صنعت، معدن و تجارت اجازه صدور جواز به همه واحدها داده شد، بنابراین افرادی که هیچ تخصصی در این رشته نداشتند نیز به این بازار وارد شدند که بی شک این افراد از نظر کیفیت نمی توانند با متخصصین رقابت کنند. تعدد نانوایان سبب افزایش عرضه و در نتیجه ایجاد نرخ مناسب برای مشتریان شده است.

وی درباره ساعت کاری فروشندگان نان فانتزی در ماه مبارک رمضان یادآور شد: واحدهای نانوایی در ماه رمضان یکسره فعال هستند و بر اساس برامه ریزی های انجام شده قرار است که مقدار زیادی نان را برای نزدیک افطار ذخیره کنند که شهروندان با کمبود نان رو به رو نشوند.

خبرنگار : نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 778745

وب گردی

وب گردی