حجت الله ایوبی: حضور فیلمسازانی که حتی محروم‌اند از حق نمایش فیلمی که ساخته‌اند پرمعنا بود

رئیس ستاد هنرمندان حامی حسن روحانی درباره حضور هنرمندان در این دوره از انتخابات، گفت: چه پرمعنا بود حضور فیلمسازان بی ادعای مردمی، بویژه آن‌ها که حتی محروم‌اند از حق نمایش فیلمی که ساخته‌اند. و درود می فرستم بر هنرمندان رشته‌های گوناگون تجسمی و بویژه خوشنویسان شریف و بی‌مانند. و سپاس می‌گویم حمایت بی دریغ وهمه جانبه اهل قلم و اصحاب رسانه و مطبوعات را.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الله ایوبی، در کانال تلگرامی خود نوشت: «هان مشو نومید نور از آسمان/حق چوخواهد می رسد در هر زمان

هنرمندان گرامی

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برای همیشه در یادها خواند ماند. انتخاباتی که راه را بر توسعه و پیشرفت ایران همواره کرد. نسل آینده هرگز این رویداد بزرگ و این تصمیم تاریخی و تاریخ ساز را فراموش نخواهد کرد. نقش شما هنرمندان در آفرینش این حماسه بزرگ خود حماسه‌ای دیگر است. شما آمدید و با زبان دل با مردم سخن گفتید. آمدید از همه سلیقه‌ها. آمدید و خود را ندیدید. ایران را دیدید. مصالح گروهی را، اختلاف سلیقه‌ها، انتظارات برآورده نشده، دلخوری‌هایتان را برای ایران کنار گذاشتید و با شور وعشق و تدبیر در همه صحنه‌ها در کنارمان بودید.

موج اعلام حمایت‌ها، حضور در استان‌ها و شهرستان‌ها، حضور فراموش نشدنی در همایش بزرگ تهران و مشهد، پرکردن فضای مجازی با آفرینش‌های هنرمندانه و زیبایتان شوری آفرید که میوه آن شادی و شعف وصف ناپذیر امروز است.

تعظیم می‌کنم در برابر شکوه فهم‌تان و عشقتان به میهن. می‌ستایم حضور حماسی و بی‌منت هنرمندان مستقل مردمی را، سینماگران فهیم، پیشکسوتان و جوانان سینما و تئاتر ایران را. و چه پرمعنا بود حضور فیلمسازان بی ادعای مردمی، بویژه آن‌ها که حتی محروم‌اند از حق نمایش فیلمی که ساخته‌اند. و درود می فرستم بر هنرمندان رشته‌های گوناگون تجسمی و بویژه خوشنویسان شریف و بی‌مانند. و سپاس می‌گویم حمایت بی دریغ وهمه جانبه اهل قلم و اصحاب رسانه و مطبوعات را. و خاطره دل انگیز این انتخابات رقم خورد با نغمه‌های دل انگیز اهالی موسیقی که نجوا کردند با مردم و برای مردم دوباره ایران را.

و مردم با شکیبایی و هوشمندی آمدند و با صحنه‌های باشکوهی که آفریدند گشودند راه اعتدال و امید را. راه اعتلای فرهنگ و هنر را. آن‌ها با آمدن‌شان زیباترین درودها و سپاس‌ها را نثارتان کردند و پیوند راستین مردم و هنرمندان‌شان را بار دیگر به نمایش گذاشتند. تقدیم می‌کنیم این جلال و شکوه را به مردم ایران، به هنرمندان مردم. و درود می‌فرستیم به خانواده‌های شهدا، رزمندگان مقاومت و حافظان صلح و امنیت ایران.

خداقوت و بازهم سپاس»
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 779441

وب گردی

وب گردی