دومین سمپوزیوم تخصصی گروه MBA، بازاریابی و اقتصاد دارو برگزار شد

دومین سمپوزیوم تخصصی گروه MBA ، بازاریابی و اقتصاد دارو روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه، با حضور دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه، معاون پژوهش و فناوری واحد، دکتر حسین فهیمی، رییس دانشکده علوم و فناوری نوین، معاونت آموزشی، مدیران دانشکده فناوری های نوین، استادان و دانشجویان با هدف هدایت دانشجویان به انتخاب موضوع مناسب برای پایان نامه ها برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پنل اول این سمپوزیوم درباره موضوعاتی نظیر تبلیغات، بازاریابی، برندینگ، رابطه صنعت با دانشگاه، رابطه صنعت دارو با پایان نامه بحث و تبادل نظر شد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و در ادامه سخنرانی دکتر حسینی غنچه، معاونت پژوهش و فناوری در خصوص سیاست های پژوهشی انجام شده در واحد توضیحاتی را ارائه داد.

در پنل دوم اساتید گروه درباره نحوه نوشتن پروپوزال، موضوعات مالی، سرمایه گذاری، ریسک، بازاریابی بین الملل و مدیریت تکنولوژی مطالبی را عنوان کردند.

پخش کلیپ رزومه سازان آینده به همراه سخنرانی خانم دکتر پیلوار با موضوع معرفی سامانه پژوهشیار برنامه بعدی سمپوزیوم بود. در پایان این سمپوزیوم، با حضور ریاست و معاونت آموزشی دانشکده از اساتید گروه، معاونت پژوهش و فناوری و دکتر پیلوار، نماینده سازمان مرکزی تقدیر به عمل آمد و پخش کلیپ خاطره ها و اهداء جوایز به برگزیدگان مراسم قرعه کشی دانشجویان حسن ختام این سمپوزیوم بود.

کد خبر: 779488

وب گردی

وب گردی