تهران- ایسکانیوز: با عنایت به ایجاد ظرفیت در محل های جدید، شركت‎كنندگان آزمون كارشناسی ارشد می توانند تا روز دوشنبه 24 شهریورماه در 20 رشته محل انتخاب جدید داشته باشند.


فرایند انتخاب 20 رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد برای داوطلبان در سامانه www.azmoon.org امکانپذیر است و داوطلبان در نظر داشته باشند انتخاب آنها باید از مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، صورت پذیرد.پذیرش محلهای جدید براساس اولویت نمره كل و علاقه داوطلب صورت می گیرد.


امكان ویرایش با انتخاب رشته محل مجدد وجود دارد كه در این صورت برای معاونت سنجش و پذیرش آخرین ثبت‌نام ملاك قرار خواهد گرفت.


این یك فرصت دوباره برای داوطلبان و هدف از آن بومی‎گزینی و افزایش قدرت انتخاب داوطلبان است؛ بنابراین هر داوطلب می تواند پس از انتخاب رشته در مرحله جدید منتظر نتایج این مرحله باقی بماند و سپس در مورد اینكه در كدام پذیرش خود ثبت نام كند، تصمیم گیری کند.


در صورتی كه فرد بخواهد در قبولی مرحله اول ادامه تحصیل دهد امكان ثبت‌نام با تأخیر برای وی وجود دارد و نتایج نهایی اواخر هفته آینده اعلام خواهد شد.


انتخاب رشته در مقطع دکتری دانشگاه آزاد تا یکشنبه 23 شهریورماه و در 20 رشته محل، ادامه دارد.


تمام داوطلبانی كه در جلسه مصاحبه حضور داشتند می توانند در این مرحله شركت كنند.


نحوه ارزشیابی داوطلبان با آزمون براساس نمره كل بعد از مصاحبه و برای داوطلبان دوره بدون آزمون مجموع امتیازات حاصل از معدل پایان نامه و مصاحبه علمی درنظر گرفته می‌شود.


تمام اعضای هیئت علمی كه حائز شرایط هستند و در دور دوم كارنامه آنها در سیستم وجود دارد، می‎توانند در این مرحله شركت كنند.


 نتایج نهایی 26 شهریورماه منتشر می‌شود.

کد خبر: 78111

وب گردی

وب گردی